Beherapenekin batera iristen dira dendetako lan-beharrak; aldi baterako enplegua da, eta estatistikek gora egin ohi dute urtarrilean, baina ez da finkatzen. Adecco aldi baterako laneko enpresak aurreikusten du urtarrilean eta otsailean kontratazioak % 7,5 egingo duela gora Estatu osoan, aurreko urteko aldi berarekin alderatuta, eta 176.000 kontratu baino gehiago sinatuko direla. Euskadin, espero den igoera txikiagoa da, urte arteko % 6,3, ia 6.650 kontratu sinatu baitira.

Lurraldeka, Bizkaiak 3.260 kontratu sinatzea espero du (+%6,5), eta hori da proiekziorik onena duena espero den kontratu kopuruaren arabera. Arabak 1.880 kontratu baino gehiago izatea espero du, urte arteko % 5eko igoerarekin; Gipuzkoan, berriz, 1.500 kontratu inguru izatea espero da, urte arteko % 7,5eko igoerarekin, eta horixe da, hain zuzen ere, kanpainako hazkunderik handiena duena, duela urtebeteko datuekin alderatuta.

Hala, Adeccok aurreikusten du urtarrilean eta otsailean kontratazioak % 7,5 egingo duela gora Estatu osoan, aurreko urteko aldi beraren aldean, eta horrek 176.000 kontratu baino gehiago sinatzea ekarriko lukeela. Duela urtebete, 164.055 kontratu sinatu ziren aldi horretan, hau da, 2020arekin alderatuta % 7ko beherakada. Beraz, aurreikuspenak betez gero, ia berdindu egingo lirateke kontratazioak pandemiaren aurreko azken merkealdikoekin.

Euskadin, espero den igoera txikiagoa da, % 6,3koa, ia 6.650 kontratu sinatu baitira. Horrela, kontratu gehien sinatuko diren hamargarren erkidegoa da Euskadi.

Kanpaina honek Black Friday garaian eta Gabonetan izandako joeraren jarraipena ekarriko du, e-Commerce-ren gorakadarekin. Merkealdian ohikoa denez, merkataritza fisikoa eta retaila ere protagonista izango dira, baina enplegua beste urte batzuetan baino erritmo motelagoan sortuko dute, eremu bakoitzeko murrizketen arabera.