MAIALEN MUSATADI / 2020-02-12/ Euskaltelek marka baimena sinatu du Virgin Taldearekin, Espainiako Estatuan duen hedapenean Virgin marka erabiltzeko, bere merkatu naturaletatik haratago, taldeak CNMVri jakinarazi dionez.

Konpainiak azpimarratu du akordio hori sinatzea “mugarri garrantzitsua” dela Euskaltelentzat, eta nabarmendu du, 2019ko abenduan sinatutako handizkako sarbide-akordioen hobekuntzari esker, Euskaltelek dagoeneko badituela bere nazio-hedapenerako planerako beharrezkoak diren aktibo guztiak.

Virgin marka Euskaltel Taldeak ezarritako hiru markekin batera egongo da (Euskaltel, Telecable eta R), eta eskualde bakoitzean (Euskadi, Asturias eta Galizia) liderrak diren zerbitzuak ematen jarraituko dute. Hala, Euskaltelek adierazi duenez, “Herrialde mailan erabiliko duen Virgin markarekin egindako konbinazioak hazteko aukera bikainak ekarriko ditu”.

Konpainia euskaldunak azpimarratu duenez, plan horrek Euskaltel gaur egun ez dagoen estatuko merkatuaren % 85era eramango du, eta eremu horietako bezeroei aukera emango die “kalitate handiko eta balio handiko laukoitz play zerbitzuak baliatzeko, Euskaltelen gaitasun aurreratuak baliatuta”.

Era berean, nabarmendu du Virgin markaren erabilerak hazkundea azkartuko duela Euskaltelen aldetik oraindik ustiatu gabe dagoen merkatu horretan. Taldeak nabarmendu du Virgin “munduko markarik onenetakoa eta errespetatuenetakoa” dela, eta Estatuan % 75etik gorako marka aitorpena duela. “Ospe sendoa lortu du, bezeroari berrikuntzarako eta esperientziarako gaitasun aparta eskainita, baita konpainietan eraldatzeko eta balioa sortzeko ikuspegia ere”, gaineratu du.

Euskaltelek nabarmendu du Sir Richard Bransonek 1970ean sortutako Virgin Taldeak “arrakasta handiko” negozioak garatu dituela hainbat sektoretan, hala nola telekomunikazioetan, bidaietan, garraioan, finantza zerbitzuetan, aisialdian, entretenimenduan eta osasunean. Gaur egun, 60 negozio ezberdin baino gehiago daude Virgin markaren pean 35 herrialdetan, eta taldeak 15 milioi telekomunikazio bezero baino gehiago ditu maila globalean. Bere funtsezko merkatuetan Erresuma Batua, Estatu Batuak, Frantzia, Australia eta hispaniar hizkuntzako hainbat herrialde daude, hala nola Mexiko, Kolonbia eta Txile.

Akordioa sinatu ostean, Jose Miguel Garcia Euskaltel Taldeko kontseilari ordezkariak adierazi du Virgin marka “aktibo garrantzitsua” izango dela Euskaltelentzat, Estatuko gainerako herrialdeetan negozioa hedatzen den heinean. “Virgin bezeroarentzako zerbitzua da, balioa eta fidagarritasuna, eta ezaugarri horiek funtsezkoak dira gure nazio-hedapeneko estrategiarako. Ziur gaude Virgin marka egokia dela gure negozioaren balioa eta hazkundea bultzatzeko, oraindik presente ez gauden Espainiako merkatuaren% 85ean hedatzen garen heinean “, gaineratu du.

Bestalde, Josh Bayliss Virgin Taldeko CEOak adierazi duenez, Euskaltel Taldea “Espainiako merkatuko liderretako bat da, telekomunikazioen sektorean duen zerbitzu eta berrikuntza bikainagatik ezaguna”. “Ezaugarri horietaz ere harro gaude Virgin, eta, beraz, Euskaltel da Virgineko telekomunikazio zerbitzuak Espainian zabaltzeko bazkide perfektua”, azpimarratu du.

Egilea Andoni Beitia