ITP Aero 2020an galeretatik 67 milioiko irabazietara igaro da 2021ean

ITP Aerok 67 milioi euroko irabazi garbiekin eta 915 milioiko sarrerekin itxi du 2021a, aurreko ekitaldian 13 milioi euroko galerak izan ondoren.

Fabrikatzaile aeronautikoak zehaztu duenez, ostegun honetan emandako emaitzen artean daude ITP Aeroren negozioa eta Hucknalleko (Erresuma Batua) lantegiak urte osoan zehar sortutako negozio errepikaria, 2021ean erositakoa.

2020an, enpresak, historian lehen aldiz, 13 milioi euroko galerak eta 735 milioiko diru-sarrerak izan zituen, 2019an baino % 25 gutxiago, covid-aren ondoriozko krisiaren eraginaren ondorioz.

ITP Aerok -iaz Rolls-Royce ITPk Bain Capitalek, Sapa euskal enpresak eta JB Capitalek osatutako partzuergoari saldu zion- ziurtatu du, covid-19ak abiazio komertzialean izan duen eraginaren ondoren, “Ingurune makro mesedegarriago bati eta abian jarritako ekintza-plan espezifikoei esker” hasi dela berreskuratzen.
Gainera, ITP Aeroren defentsa-negozioak “egonkor eta joera positiboarekin jarraitzen du”, gaineratu du ohar batean.

Fabrikatzaileak adierazi duenez, 2021a “urte garrantzitsua” izan zen ITP Aerorentzat, “Berreskuratzeko bidean”. Ekitaldian zehar,
Konpainiak Hucknallen instalazioak integratu zituen, eta “indartu” egin du “munduko konpainia aeronautiko lider” gisa duen posizioa, “Bere teknologia, produktu osagarrien portfolioa eta
Negozio-aukera berriak “.

ITP Aerok 4.175 langile zituen iaz, Hucknallekoak barne. Ariketa horretan, Rolls-Royceren UltraFan motor erakuslearen programan aurrera egin zuen (TBH -Tail Bearing House- entregatuz, 3D inprimaketaren bidez fabrikatutako funtsezko osagaia).

Gainera, Pratt &, Whitney Canadarekin kontratuak sinatu zituen, eta FCAS programan aurrera egiten jarraitu zuen, “Espainian motorraren zutabe teknologikoaren lider gisa”. MTU eta Safran enpresen bazkide nagusi gisa sartu da programa horretan, eta “horrek lana Frantziaren, Alemaniaren eta Espainiaren artean zuzen banatzea ahalbidetzen du”.

ITPren arabera, 2021ean, ITP Aerok ere aurrera egin zuen “abiazio jasangarriago baterako bidean”, EBko Clean Aviation ekimenaren kide sortzaile bihurtu baitzen. Era berean, NBEren Race to Zero ekimenarekin bat egin zuen, “2050erako karbono-neutroa izateko konpromisoa hartuz”.