Arabako ‘Kultura Bonua’ abenduaren 3an jarri zen martxan 42 saltokitan, eta otsailaren 28an amaitu zen 5.500 bonuetatik 5.065 trukatuta, hau da, % 92,1, hau da, iazko kanpainan baino % 18,3 gehiago.

Kanpainaren edizio honek hainbat berrikuntza izan ditu, horietako bat da abenduko zubia baino lehen jarri zela martxan, iaz abenduaren 17an aktibatu zenean.

Hala ere, oraingo honetan programa otsailaren azken egunean amaitu da, eta ez maiatzean, denbora laburragoan “erosketak modu eraginkorragoan egitera animatzeko”, Arabako Foru Aldundiak ohar baten bidez jakinarazi duenez.

Gainera, aurten iaz baino 925 bonu gehiago gaitu dira, gutxieneko erosketa-sistema aldatu baita. Era berean, eskaintza bi bonu motatan kontzentratu da, eta ez lautan, ondasunak eta zerbitzuak bateratuz.

Bestalde, pertsona bakoitzak bost deskontu-bonu ere kontsumitu ahal izan ditu (aurreko urtean baino bi gehiago), eta deskontu horiek eskuratzeko gutxieneko adina 18 urtetik 16ra jaitsi da.

A bonuak, euskaraz

Ana del Val Kulturako diputatuak adierazi du agerian geratu dela aldaketa horiek guztiak “egokiak” izan direla, eta kanpaina –bonuen % 92,1 kontsumitu da– “arrakastatsua” izan dela.

A bonuetatik (euskaraz) 1.774 deskontu izan dira, eta horietatik 1.563 ( % 88,67) trukatu dira. B bonuetatik (gaztelania eta beste hizkuntza batzuk) 3.725 deskontu eman dira, eta horietatik 3.492 ( % 93,74) trukatu dira. Atxikitako 42 establezimenduetatik bik jasotako bonuen % 100 agortu zuten, 269 deskontu banatuta.

Aldundiak azaldu duenez, kanpainaren datuak behin-behinekoak dira, proiektuaren kudeatzaileak, Merkataritza Ganberak, oraindik aste batzuk baititu azken txostena entregatzeko.

Egilea Andoni Beitia