Espainiako bizikleta-industriak 2.887 milioi euro fakturatu zituen 2021ean, duela urtebete baino % 10,8 gehiago, eta kopuru errekorra lortu zuen, bigarren urtez jarraian bi digituen gainetik hazi dena, Espainiako Marken eta Bizikleten Elkarteak (AMBE) Cofidisekin elkarlanean urtero argitaratzen duen bizikleta-sektorearen txostenaren arabera.
Era berean, fabrikatzaileen kopurua % 7,14 hazi da eta enpleguaren sorrera % 3 inguru. AMBEren arabera, Espainiako ia 25.000 familia zuzenean bizi dira sektorean, eta salmenta-, konponketa- eta alokairu-puntuak handitzen ari dira, 2021ean 3.028 establezimendutara iritsi arte. Gainera, Industria, Merkataritza eta Turismo Ministerioaren datuen arabera, Estatuan bizikleten ekoizpena % 7,51 hazi zen 2021ean, eta esportazioak ia % 50 hazi ziren.
“Hornidura arazoek sektorearen hazkundea mugatu dute, baina ekoizpenak azken kontsumitzailearenganako erakarpen efektua ere eragin dute”, azaldu zuen Jesús Freire AMBEko idazkari nagusiak. Bigarren urtez jarraian, Espainian 1,5 milioi bizikleta baino gehiago saldu ziren (1,571 milioi unitate), aurreko urtearen aldean igoera txiki bat.
2021ean, unitateen salmenta-igoera handienak legar (+%51,2) eta elektriko (+%5,3) kategorietan izan ziren. Beste muturrean, nabarmentzekoa da hiriko bizikleten entregen jaitsiera ( % -12), bizikleta elektrikoaren bultzadaren eta hirikoak ez diren modeloen erabileraren ondorioz.