Eusko Jaurlaritzako Turismo, Merkataritza eta Kontsumo Sailak abiarazi duen ‘Euskadi Basque Country Confidential’ marka berriaren ardatza “Premium kalitatezkoa, errespetuzkoa eta jasangarria” izango da. Marka horrek esperientzia “berezi eta bakarrak” eskaintzen ditu, eta orain arte 85 enpresa eta tokiko negoziok parte hartzen dute.

Javier Hurtado Turismo, Merkataritza eta Kontsumoko sailburuak, Daniel Solana Basquetourreko zuzendariarekin batera, ‘Euskadi Basque Country Confidential’ marka berri hau aurkeztu du asteazken honetan: “Benetako aberastasuna esperientzian dagoen premisatik sortzen den premium produktu berria”.

Azaldu duenez, ‘Euskadi Confidential’ ek “estandar altuko” zerbitzu turistikoen hautaketa bat biltzen du, “Bidaiariaren gustuko esperientzia bat diseinatzeko, bakarra eta besterenezina”. Orain arte 85 enpresa turistikok, ostatuk, negoziok eta jatetxek parte hartzen dute bertan, baina langile berriak sartzeko aukera dago.

Hurtadok adierazi duenez, “Euskadi posizio garrantzitsu batetik abiatzen da premium helmuga gisa, bidaiari-mota horren motibazio nagusiak betetzen dituelako”, besteak beste, “Helmugaren ospea”. Ibiltur ocio azterlanaren arabera, bisitarien % 90ek oso positibotzat jotzen dute Euskal Autonomia Erkidegotik igarotzea, eta ia % 40k aurreikuspenak gainditzen ditu. Gomendio-tasa ia % 100ekoa da, eta
Fidelizazio handia da.

Era berean, gogorarazi du Euskadik “premium” turistaren beste “funtsezko” motibazio bat betetzen duela, hau da, eskaintza kultural eta gastronomiko “bikaina”. “Nazioartean ezaguna den gure gastronomia eta motibazio guztietara egokitzeko aukera ematen digun eskaintzaren aniztasuna funtsezkoak dira turista bat erakartzeko; gainera, turista gehienak gure merkatu igorle nagusietako batetik datoz: Estatu Batuetatik, Erresuma Batutik, Alemaniatik eta Frantziatik”, nabarmendu du.

Azkenik, Turismoko titularrak azpimarratu du Euskadik “prestakuntza eta esperientzia duten profesionalak, sektore lehiakor eta berritzailea eta esperientzia esklusibo eta pertsonalizatuak eskain ditzaketen kalitatezko zerbitzuak” dituela.
JASANGARRITASUN TURISTIKOA

Gainera, azpimarratu duenez, kalitatezko esperientzia horiek bilatzen dituzten bidaiarien tipologiak “oso modu zuzenean laguntzen du jasangarritasun turistikoan”; izan ere, turista hori “errespetuzko bidaiarekin sentsibilizatuta dago, eta bisitari gehien izaten dituzten guneetatik urruntzen da, hain ohikoak ez diren espazioen bila”.

“Urte osoan zehar desestazionalizazioan laguntzen duen turista bat, tokiko kulturara hurbiltzeko askotariko jarduerak egin nahi dituena. Azken finean, lurraldearen garapenari balio erantsia ematen dion turista bat “, amaitu du.

Egilea Andoni Beitia