XTBk inbertitzaile gazteentzako kontu berri bat aurkeztu du

XTB brokerrak ‘Gazte Kontua’ merkaturatu du, inbertsioaren munduan hasi nahi duten gazteei zuzendutako finantza-produktu berria. Talde horrentzako berariazko proposamenak biltzen ditu kontuak, hala nola prestakuntza-laguntza zabala.

XTBren Gazte Kontuak mundu osoko 4.000 akzio eta funts kotizatu (ETF) baino gehiago jartzen ditu inbertitzaile berrien eskura, komisiorik ordaindu gabe, hilero negoziazioko lehen 100.000 euroak ordaintzeko. Guztira, produktu berri horri esker, gazteek 5.000 finantza-tresna baino gehiago eskura ditzakete, 5 eurotik hasita. Gainera, kontuak ez du sarrerengatiko, erretiratzeengatiko eta mantentze-lanengatiko gasturik, eta denbora errealeko kotizazioak eskaintzen ditu.

XTB 2008tik dago Espainian bulegoarekin, eta Gazte Kontu berriari online hezkuntza-pakete handi bat gehitu dio kolektibo horrentzat, 25 prestakuntza-ordu baino gehiagokoa. Besteak beste, Pablo Gil XTBko Merkatu Estrategiak garatutako prestakuntza propioa, “Inbertitzen ikasi 0tik” izenekoa, eta Value School inbertsio-eskolako “ekonomia 10 ikasgaitan” prestakuntza-ikastaroa.

Gainera, XTBk 166 prestakuntza-ordu eta analisi baino gehiago ditu xStation inbertsio-plataforman bere bezero guztientzat, prestakuntza-oinarri irmoetan jardun nahi duen inbertitzaile ororentzat.

− pandemiaren eta pandemia osteko aldiak interesa piztu du historian zehar finantza-merkatuekin aurrez harremanik izan ez duten eta, kasu batzuetan, horien arriskuak, ezaugarriak edo berezitasunak ezagutu gabe jardun duten publiko zabal batengan, eta horrek ustekabeko galera ekonomikoak eragin ditzake. Alberto Medrán XTBko Espainia, Portugal eta Errumaniako zuzendari nagusiak azaldu duenez, “Gazte Kontuak modu aktiboan laguntzen du derrigorrezko ikaskuntza-prozesu horretan, burtsako inbertsioetan baldintza ekonomiko eta operatibo onenekin eta prestakuntzarik onenarekin hasteko helburuarekin”.

XTBk 54,4 milioi euroko mozkin garbi errekorra izan zuen lehen hiruhilekoan, 2021eko ekitaldi osoan lortutakoa baino kopuru handiagoa. Gainera, 55.300 bezero berri lortu zituen, 481.900 bezero guztira. Aldi horretan bakarrik lortu zuen konpainiak ia 2018 eta 2019 arteko bezero kopuru bera.