300 negozio inguruk jasoko dute aurten Bilboko Udalak ezarritako kudeatzaile bat, txikizkako enpresei aholkularitza pertsonalizatua eskainiko diena. Xabier Ochandiano Merkataritza eta Turismoko zinegotziak azaldu duenez, laguntza zuzena da, tresna teknologiko gisa izen-abizenak dituzten saltokiei zuzendua. “Ez dut ezagutzen tresna hau eskaintzen duen hiririk. CRM bat da, Customer Relationship Management. Bezeroarekiko harreman-kudeatzaile bat da, tresna digital bat, denda bakoitzaren eskura jarriko duguna, aholkularitza pertsonalizatuarekin “. Datozen asteetan ezarriko den tresna esleituta dago eta Bilbao Ekintzako teknikariekin kudeatuko da. “Hemen estrategia gutxiago eta zuzeneko laguntza gehiago dago pizgarri indibiduala aplikatzeko negozio bakoitzari, tresna digitalen bidez saltzeko estimuluak, baina bakoitza bere beharren arabera. Ez da Market Place global bat… Saltoki bakoitza mailan aztertzea da. Tresna horren bidez, merkatariek beren bezeroak profilatu ahal izango dituzte, beren artxiboak araztu eta dituzten bezeroen datu-basea formalizatu ahal izango dute, eta, horretan oinarrituta, eskaintzak sortu ahal izango dituzte beren egungo bezeroentzat edo bezero potentzialentzat. Aurrekoarekiko jauzia da “.

Inditex bezalako ehungintzako enpresa handiek badituzte horrelako tresnak, baina txikiek ez dute aukerarik beren negozioetan ezartzeko, merkatuko eta negozio-nitxoko banakako profilak eta estrategiak egiteko. “Kudeatzaileak, produktuetan oinarrituta, bezeroei lan-ildo berriak ezarriko dizkie eskaintzak ezartzeko, baita bezeroengana iristeko bide berriak ezartzeko ere”, dio zinegotzi bilbotarrak. Horrela, denda guztiek ez dute zertan online orri bat martxan izan bezeroengana iristeko. “Negozioaren arabera, merkatari batzuek negozio-WhatsApp bat izango dute ohiko bezeroekin harreman zuzena eta pertsonalizatua izateko. Formula horrek asko errazten du eskaintzak egiteko eta pertsona gehiagorengana iristeko orduan “.

Egilea Andoni Beitia