Nafarroako VWko zuzendaritzak batzordeari jakinarazi dio datorren aste osoan ixtea aurreikusten duela, ekainaren 6tik 10era, sindikatuetako iturriek adierazi dutenez.

Enpresak astearte goizean izan du kalenadario bilera alderdi sozialarekin (UGT, CCOO, ELA, LAB, CGT eta CCP), eta jakinarazi du “gaur egun duen informazioarekin, datorren astean, 23. zenbakia, bost egunetan itxi beharko litzatekeela”.

Ostegunean, langileen ordezkariak zuzendaritzarekin bildu ziren, eta egun horretan berretsi ahal izan zuten itxiera hori. ELA sindikatuak ohar batean adierazi duenez, “Zuzendaritzaren zutabearen egoera kritikoa da”. UGTk gaineratu du beste pieza batzuekin ere arazoak daudela, hala nola “Irratiko pantailarekin eta airbag-eko telefonogunearekin”.

COVID-19AK TXINAN DUEN ERAGINA

Zuzendaritzak Txinan covid-ak izaten jarraitzen duen inpaktuari egotzi dio itxiera; izan ere, hainbat lantegik bertan behera utzi dute fabrikazioa, eta Shanghaiko portuan jarduera murriztu da pandemiaren ondorioz.

Zuzendaritzak ohar bat zabaldu die langileei, eta, bertan, honako hau gaineratu du: ekoizpena gelditzea “ostegun honetan, ekainaren 2an, baieztatuko da, egoera hori iraultzeko lanean jarraitzen baita”. Mezuaren zehaztasunik ezak agerian uzten du VW Navarrak lan egiten duen ziurgabetasuna, pieza ezberdinak falta baitira.

ALDI BATERAKO LAN-ERREGULAZIOA APLIKATZEA

Itxierako egun horiek konpontzeko, enpresak adierazi du lanaldi industrialeko bat erabiliko lukeela (lehiakortasunekoa), eta gainerakoa indarrean dagoen aldi baterako kontratu-etendurako enplegu-erregulazioko espedientearekin beteko lukeela.

Hala ere, VW Nafarroak azpimarratu du aldi baterako lan-erregulazioa ekainaren 30etik aurrera luzatzeko asmoa duela, CGTk ohar batean adierazi duenez. Bestalde, UGTk ohar baten bidez jakinarazi duenez, “Egungo testuinguruaren aurrean aldi baterako lan-erregulazioa berritzeko beharra azaldu du”, eta proposamen hori ez da enpresaren gustukoa izan.

Sindikatu horrek zuzendaritzari galdetu dio ea “urteko produkzio-programak aldaketarik izan duen itxierako sei egunen ondorioz (lehiakortasuneko bost egun lanaldi industrialean eta martxoaren 21a)”. Hala ere, enpresak adierazi duenez, “Oraingoz ez da aurreikusten, 304.674 autoren aurreikuspena mantentzen baita”. CGTren ustez, horrek esan nahi du “enpresak covid-ak ekoizteari utziko dizkion autoak berreskuratzeko asmoa duela”.

Egilea Admin