CAFek 200 milioiko kontratua lortu du Montpellierrerako tranbiak eraikitzeko

CAF taldeak Montpellier Méditerranée Métropoleko hiriarteko garraioa kudeatzen duen Frantziako enpresa publikoari hornituko dio tranbia-flota berria, 200 milioi eurotik gorako bolumena duen eragiketa.

Multinazional gipuzkoarrak ohar baten bidez jakinarazi duenez, 60 tranbia egiteko kontratu bat esleitu diote, etorkizunean Montpellier metropoli-eremuari zerbitzua emateko beste hamazazpi unitate eraikitzeko aukerarekin, Okzitania eskualdean. 31 udalerrik eta milioi erdi biztanle inguruko biztanleriak osatzen dute Montpellier.

Tranbiak honako hauei emango zaizkie: Transports de l ‘agglomération de Montpellier (TaM) enpresari, sareko egungo lau tranbia-lineak, autobus-zerbitzuen 36 lineak eta metropoliko bizikleta-sistema partekatua erabiltzen dituen garraio publikoko enpresari.

Aurreikusita dago tranbia berriek Odysseum merkataritza-gunea Mossonekin lotzen duen 1. linean lan egitea, bai eta 5. linea berrian ere. Laster martxan egongo da eta Lavérune, Montpellier, Clapiers, Montferrier-sur-Lez eta Prades-le-Lez herriak zeharkatuko ditu.

Oinarrizko kontratuak CAFen Urbos plataformako zazpi moduluko 60 tranbia hornitzen ditu. Tranbia horien diseinuak ezaugarri hauek ditu: energia-eraginkortasuna, fidagarritasun-maila handia eta bidaiarien erosotasun handia.

“Frantziako tranbia-kontraturik handiena da aurten, eta horrek erakusten du CAFek segmentu horren munduko merkatuan liderretako bat dela”, nabarmendu du Beasaingo enpresak, eta tranbiak hornitu ditu mundu osoko hirietara, besteak beste Amsterdam, Budapest, Boston, Pittsburgh, Kaohsiung, Mauricio, Nantes, Belgrad, Utrecht eta Edimoburgora.

Frantzian, “Kontratu ugari” itxi ditu azken urteotan, hala nola 2021ean partzuergoan esleitzea Parisko RER B aldiriko trenerako 146 tren egiteko, eta Nantes, Besançon eta St. Etienne, eta Lyongo metroaren D lineako trenen flota birgaitzea.
Gaur egun, CAF i nmersa Alsaziako eskualdean dagoen Reichshoffen fabrikazio-planta erosteko azken faseetan dago, eta dagoeneko martxan dagoen Bagnères de Bigorre lantegiari gehituko zaio. Horrek “sendotu” egingo du euskal konpainia “herrialdeko bigarren trenbide-erreferente industrial” gisa.