EasyJet hegaldi merkeen britainiar airelineak astelehen honetan iragarri du uda honetan hegaldi murrizketa gehiago egiteko asmoa duela.

Kostu baxuko konpainiak aldez aurretik adierazi zuen datorren uztaila eta iraila bitartean bere zerbitzuen % 97 inguru izango zela, pandemiaren aurretik erregistratutako mailen aldean, baina orain portzentajea % 90ekoa izango zela zehaztu zuen.

Easyjetek iragarpena egin zuen Gatwickeko aireportu britainiarrak eta Amsterdamgo Schipholek zerbitzuak eta bidaiari kopurua mugatuko zituztela jakinarazi ondoren.

Halaber, airelineak jakinarazi zuen beste aireportu batzuetan hegaldiak bertan behera geratuko direla sare osoan zehar, baina ez zuen zehaztu zenbat izango ziren kaltetuak, baina ziurtatu zuen garaiz jakinaraziko ziela kaltetutako bidaiariei, eta ordezko hegaldietan beste erreserba bat egiteko aukera eskainiko ziela.

Konpainiak azaldu zuenez, zerbitzuak bertan behera geratu dira operazio-arazoak izan direlako, besteak beste, lurreko langile gutxi daudelako eta aire-trafikoko kontrolak atzeratu egin direlako.

Johan Lundgren EasyJet enpresako kontseilari delegatuak gaur esan du espero duela airelinea gai izatea etenduren eragina jasango duten bidaiariak “berregokitzeko”.

Zuzendari horrek barkamena eskatu zuen, halaber, konpainiak ezin izan duelako bezeroek espero zuten “zerbitzua eman”.

Easyjetek, halaber, alterazioen ondoriozko “kostuan eragina” izango dela adierazi zuen, erregaiak aldez aurreko jarraibideak “gaindituko” dituela kontuan hartu gabe.

“Uste dugu ahalmen eta inpaktu hori ohiz kanpokoa dela uda honetan”.

Egilea Andoni Beitia