Netflixek astearte honetan iragarri duenez, 970.000 harpidedun galdu ditu azken hiruhilekoan, eta emaitza horrek indartu egiten du konpainiak erabiltzaileei kobrantza handitzeko hartutako erabakia, kontuak partekatzeagatik, urteetan hazkunde masiboa izan ondoren dirua irabazteko modu berriak bilatzeko.

“Lehenik eta behin, Netflixen alderdi guztiak hobetzen jarraitu behar dugu”, adierazi du enpresak akziodunei zuzendutako gutun batean, eta gaineratu du bere ikuspegia harpidedunei streaming edukia emateko zerbitzu nagusian mantenduko litzatekeela, ‘The New York Times’ egunkariak jaso duen bezala.

Netflixek baieztatu du ia milioi bat harpidedun galdu dituela. Konpainiaren historiako harpidedunen galerarik handiena da, baina apirileko txostenean hasieran aurreikusitako bi milioietatik oso urrun dago.

Halaber, eduki-plataformak jakinarazi duenez, hilean 2,92 euro (2,99 dolar) gehiago ordaintzeko eskatuko die Latinoamerikako bost herrialdetako bezeroei, beren kontuetan “bigarren etxe” bat gehitzeagatik.

“Kideak aukeratzeko eta kontrolatzeko ikuspegi horrek gure estrategiaren alderdi guztietan du eragina, epe luzerako abantaila komertzial esanguratsua dela uste duguna sortuz”, adierazi du konpainiak gutunean.

Enpresak asmoa du 2023ko hasieran bere publizitate-mailarik merkeena martxan jartzeko “publizitate-gastua esanguratsua den merkatu askotan”, eta analistek tentuz ikusten dute garapen hori.

“Harpidetza gehigarrietatik haratago, iragarkiek Netflixi abantaila bat emango diote, plataformaren audientziara iristeko irrikaz dauden marken diru-iturri berri baten moduan”, azpimarratu du Mike Proulx Forresterreko presidenteordeak.

Bestalde, datorren hiruhilekoan milioi bat harpidedun berreskura ditzakeela ziurtatu die inbertitzaileei. Netflixek 220,7 milioi harpidedun inguru ditu mundu osoan.

Netflixek bere negozioa doitzen eman ditu azken hiru hilabeteak, urte osoan aurre egin nahi dien erronkei aurre egiteko. Enpresak 450 langile inguru kaleratu ditu.

Egilea Andoni Beitia