Grupo Dia taldeak % 0,1 murriztu zituen galerak aurtengo lehen seihilekoan, 104,7 milioi euroraino, emaitza finantzarioaren hobekuntzagatik, Argentinako posizio monetario garbiaren ondoriozko diru-sarreren gehikuntzaren eta diru-sarrera finantzarioen igoeraren ondorioz.

Egungo ingurune ekonomiko “konplexuan”, Diak bere ahalegina Ebitda doitua kudeatzera bideratu du, urteko lehen seihilekoan 51 milioi eurora iristen dena eta marjina % 1,5ean mantentzen duena, energian eta gasolioan gainkostua izan arren.

Era berean, salmenta garbiak % 8,5 hazi ziren 2021eko lehen seihilekoaren aldean, nahiz eta denda-parkea % 4,3 murriztu, konpainiak ostegun honetan jakinarazi duenez, eta Argentinan, Brasilen eta Espainian izandako hazkunde positiboa nabarmendu du, marka propioaren eta frankizien bidezko salmentaren pisua gorantz joan baita.

Halaber, taldeak % 2,6 igo zituen ‘like-for-like’ salmenta konparagarriak, 2021eko aldi beraren aldean, eta bigarren hiruhilekoan izandako bilakaera ona nabarmendu zen, hazkunde positiboak izan baitzituen taldeak jarduten duen merkatu guztietan.

Zehazki, Espainian % 0,3 egin zuten gora, % 3,9 denda gutxiagorekin eta ‘like-for-like’ salmenta konparagarriekin, % 2,4ko positiboarekin. Nabarmentzekoa da urteko bigarren hiruhilekoan izandako susperraldi handia, % 6,6ko mailara iritsi baitzen urteko lehen hiruhilekoaren aldean, % 1,8ko jaitsierarekin, konparazio-oinarri korapilatsu baten ondorioz, 2021eko lehen hamabi asteetan oraindik mugikortasun-murrizketak baitzeuden Covid-19aren ondorioz.

Egilea Andoni Beitia