FacePhi identitate digitaleko enpresak ia bikoiztu egin ditu diru-sarrerak urteko lehen seihilekoan, 9,71 milioi euro fakturatu ondoren, aurreko urteko aldi berean baino % 98,1 gehiago, ostegun honetan merkatuari jakinarazi dionez.

BME Growth-en kotizatutakoak 456.000 euroko ustiapen-irabazi gordina (Ebitda) izan du, eta hori ez dator bat 2021eko aldi konparagarriko 566.000 euro negatiboekin.

Hala ere, mozkin operatiboa negatiboa izan da, 473.000 euroko galerekin, 2021eko urtarriletik ekainera bitartean baino ia hiru aldiz gutxiago, orduan zenbaki gorriak 1,2 milioi eurotik gorakoak izan baitziren.

Enpresaren hazkundearekin batera, gastuen kapitulua % 69,3 handitu da, 9,2 milioi euroraino, batez ere hazkunde pertsonalagatik eta enpresak bere soluzioak merkaturatzeko duen bultzadagatik.

Azken hiruhilekoan, enpresak filial bat ireki du Erresuma Batuan, eta akordio bat sinatu du BAC Credomaticekin, Erdialdeko Amerikako finantza-talde handienetako batekin.

Egilea Andoni Beitia