Estatuko Gobernuak ostiral honetatik aurrera abian jarriko du Berreskuratze, Eraldaketa eta Erresilientzia Planaren publizitate instituzionalaren lehen kanpaina, ‘Ametsen eta egiten dutenen belaunaldia’ lelopean.

Hala iragarri du Nadia Calviño Ekonomia Gaietarako eta Eraldaketa Digitalerako lehen presidenteorde eta ministroak Forum Europako Gosari Informatiboan, Nueva Economia Forumek antolatuta.

Kanpainaren helburua Berreskuratze Planaren existentzia, edukia eta printzipioak ezagutaraztea da, herritarrek eta enpresek ‘Next Generation EB’ funts europarrak eskuratzeko beharrezko urratsak egin ditzaten.

Horrela, web-orrian Planari buruz eskuragarri dagoen informazio guztia eskuratzea sustatu nahi da, eta, bereziki, onuradun izan daitezkeen parte hartzeko aukerei eta haien intereseko deialdi irekiei buruzko informazioa, arreta berezia enpresa txiki eta ertainetan jarrita.

4 milioi euroko aurrekontuarekin, kanpainak zabalkundea izango du komunikabideetan (prentsa idatzia eta digitala, irratia, telebista, kanpoko euskarriak) eta sare sozialetan, irailaren 16tik urriaren 9ra emitituko den lehen jasoaldi batekin.

Ekonomia Gaietarako eta Eraldaketa Digitalerako Ministerioa kanpainarekin jarraitzeko lanean ari da urtarriletik aurrera, Planaren Europako funtsen onuradun diren proiektuen historia kopurua handituz.

Kanpainaren bidez, herritarren, enpresa txiki eta ertainen, autonomoen eta enpresen egungo belaunaldi guztien inplikazioa sustatu nahi da beren ametsak gauzatzeko, Berreskuratze Planeko Europako funtsak erabiliz eta baliabide horiek ekoizpen-sarera iritsi direla islatuz.

Egilea Andoni Beitia