CAFek beste kontratu bat iragarri du Marseillarako unitateak hornitzeko, 57 milioi eurokoa. Enkarguak balioa hartzen du kontuan hartzen bada Frantziako merkatuan gertatu dela, alemanarekin batera, Gipuzkoako konpainiarentzat estrategikotzat jotzen baitira.
Oraingo honetan, Marseillako garraio publikoko sarearen kudeatzaileak CAFi esleitu dio gaur egun Frantziako hiriko garraio-sarea osatzen duten hiru lineetan jardungo duten 15 tranbia-unitate entregatzea.
Beasaingo enpresak Urbos plataformako 15 tranbia hornituko ditu, eta horien azken kopurua handitu ahal izango da, 42,5 metroko luzera duten zazpi modulurekin. Hornidura hori Aix-Marselle-Provence metropoliko agintariek diseinatutako garraio- eta mugikortasun-planari erantzuten dio, bertako biztanleen bizi-kalitatea hobetzeko helburuarekin, kalitateko garraio publikoko zerbitzua bezalako neurrien bidez, CAFek jakinarazi duenez.
Frantzia da euskal trenbide-fabrikatzailearen estrategiaren merkatu giltzarrietako bat, eta merkatu hori datozen urteetan garraio publikoan lizitazio ugari egingo dituen Europako merkatuetako bat dela adierazi du, trenbidekoan arreta berezia jarriz.
Apustu horretan presente egon nahi du CAFek, eta horren erakusgarri da Frantziako Alsazia eskualdean dagoen Reichshoffen ekoizpen-planta erosi berri izana, Frantziako beste lantegi batek, Bagnères de Bigorre lantegiak, aspaldidanik egiten duen jarduera indartzen baitu, batez ere Frantziako herrialdetik datozen eskaerei erantzuten diena.
Horien artean, CAFek aipatu du Parisko RER Brako 146 tren hornitzeko kontratuan parte hartu zuela. Eztabaida baten ondoren, Alstom Frantziakoari irabazi zion. Lyon, Nantes, Besançon, Saint Etienne edo Montpelllier dira CAFen esku utzi dituzten beste hirietako batzuk, garraio publikoko lineak hornitzeko.