Ehungintzako produktu berritzaileak Urdin Break-en

Urdin Break enpresak bere bezeroei bidaltzen dien produktu bakoitza sormenaren aldeko apustu bat da, eta hori da bere arrakastaren gako nagusietako bat. Donostiako enpresak industria-ehunaren eta modaren sektoreari ikuspegi eta originala ematea lortu du, jasangarritasuna sortzeagatik eta gizarteari balioa emateagatik nabarmentzen diren hainbat produktu eskainiz. Horretarako, 3D diseinuko softwarea, IOT, nanoteknologiako produktuak eta bezeroei eskariaren arabera eskaintzen dizkien produktu % 100 konpostagarriak edo birziklatuak erabiltzen ditu.

Konpainia honek eskaintzen duen zerbitzua gure bazkideen posizionamendu estrategia eta prezioak zorrotz errespetatzean oinarritzen da, azaldu dute bere webgunean. «Kanal anitzeko banaketa selektiboa garatzen dugu, salmenta iraunkorrak lortzeko». Gure merkatu nagusiak Europa eta Latinoamerika dira, arduradunek diotenez. Hain zuzen ere, iraunkortasunarekiko eta birziklatutako produktuekiko duten errespetua da haien bereizgarrietako bat. «Abangoardiako teknologia aplikatzen eta bultzatzen dugu jantzietarako eta eguneroko erabilerarako, gizarteari jasangarritasuna eta balio erantsia sortuz», azpimarratu dute.

Enpresaren funtzionamendu-prozesuari dagokionez, funtsezko bezeroen bilaketarekin hasten da. Bezero horiek beren negozio-bolumenaren % 80 osatzen dute, eta horietara bideratzen dute beren merkataritza-estrategia. Behin beren helburu komertzialarekin atinatzea lortzen dutenean, beren produktuen merkaturatzean kontzentratzen dira. Material adimendunak (iragazgaitzak, isolatzaileak), nano-kapsularatzea/nanoa zuntzak, konpostagarriak, birziklagarriak, tradizionalak ekoizten ditugu.

Zerbitzu pertsonalizatua

Enpresak bere zerbitzu pertsonalizatua osatzen du, bezeroei esperientzia handiko profesional-talde bat eskainiz, bezeroen gogobetetzea zentralizatu eta jarraipena egiten duena eta bazkideekin komunikatzen dena. Gakoetako bat bidalketen logistika kontrolatzea da, eta, horretarako, konpainiak kudeatzen du ‘stocka’, baita eskaerak atez ate entregatzea ere. Gure merkatu nagusiak Europa eta Latinoamerika dira, merkatuaren segmentuaren arabera.

«Konpondu beharreko hasierako ideiatik edo arazotik abiatuta, diseinu funtzionala egiten dugu, material egokienak hautatuta». Elementuak patroitu eta prototipatzen ditugu, eta zehaztapen teknikoekin, estetikoekin eta ekonomikoekin bat datorren produktua lortzen dugu. «Materialak kudeatzeaz eta gure tailerretan fabrikatzeaz arduratzen gara, logistika salmenta-punturaino kudeatzen dugu, edo, industria-produktuen kasuan, instalazioa ere egiten dugu», ondorioztatu dute.