Eun biltegiratze adimenduna eta optimizatua garatzen ari da

Eun edukiak modu eraginkorrean gorde eta kudeatzeko espazioen optimizazioan espezializatutako enpresa da. Arduradunen arabera, bezeroek hiru ezaugarri nagusi bilatzen dituzte beren produktu eta zerbitzuen alde egiteko orduan: espazioa ahalik eta gehien optimizatzea, zaintza-altzariak integratzea eta espazio hori hobetzea, eta edukien kudeaketa ekonomikoki, sozialki eta ingurumenari dagokionez jasangarria izatea. EIUNek apalategiak, armairuak eta bertikalki gordetzeko produktu espezifikoak eskaintzen ditu, edukitzailea kudeatzeko softwareaz eta EUN Logic edukiez gain.

Bere produktuak hainbat lekutan aurki daitezke: artxiboetan, museoetan, Ikea edo Coca-Colaren moduko bulegoetan, Lacoste dendetan, liburutegietan edo Atletico Madrilen Wanda Metropolitano estadioan. Eun enpresak, gaur egun, 85 langile ditu Beasainen (Gipuzkoa) eta Mexiko Hirian dituen lantegien artean banatuta, baita sare komertziala ere, hainbat hiritan kokatutako pertsonekin.

Aspaldidanik, EUNek modu eraginkorrean optimizatu nahi ditu bere produktuak eta prozesuak, eta prozesu hori guk ez dugu ulertzen eraldaketa digitalik gabe, azaldu du Alberto Lorenzo Mitxelenak, EUNeko CEOak. Horregatik, zaintzarako altzariak eskaintzeaz gain, enpresa gipuzkoarrak bere bezeroen instalazioak “eu Logic” softwarearekin osatzen ditu, adimendunak bihurtzeko eta zerbitzu askoz automatizatuagoa eman ahal izateko. «Espazio adimendunak sortu nahi ditugu beti, eta EUN Logic-ek aukera ematen dio erabiltzaileari bere artxibo edo biltegira urrutitik sartzeko, bilatzen ari dena askoz denbora laburragoan aurkitzeko, trazabilitateak eta inbentarioak denbora errealean izateko, zaintza-espazioetarako irisgarritasun-egitura hierarkikoak sortzeko, eduki fisikoen erreplika digitalak kudeatzeko, zaintza-espazioak zein erabiltzaileen kudeaketa-ibilbideak optimizatzeko, etab.», nabarmendu du CEOk.

Altzari birmoldagarria

Gipuzkoako konpainiak garatu berri duen funtzio anitzeko armairu sorta berri bat 430 Galileo izenekoa da. Horren bidez, bulegoko altzaria ulertzeko modu berri bat bilatzen dute arduradunek: «Funtzionaltasun gehiago ematea bilatzen dugu (4.0 sarrailak, mugikorren karga, ordenagailuak, patinete elektrikoak, pantailak, arbelak, argiztapena, etab. )». Gainera, 430 Galileo ez da elementu estatiko bat, altzari birmoldagarri bat da, obraren beharrik gabe hainbat espazio sor ditzakeena, hala nola bilera-gela bat, espazio informalago bat, lantoki bat, Lorenzo Mitxelenak gehitzen duenez.

Eun hiru eremu geografiko handitan hornitzen ditu bere produktuak eta irtenbideak. Lehena Iberiar penintsula da. Bigarrenak Europa (Eskandinavia, Frantzia, Belgika edo Suitza), Ipar Euskal Herria eta Ekialde Ertaina hartzen ditu. Azken toki horretan, konpainiak aliantza bat du tokiko partner batekin, zehazki Saudi Arabian, eta ekimen horretan SPRIren laguntza izan zuen Sakondu programaren bidez. Eta hirugarren hanka merkatu mexikarra eta Latinoamerikarra da, non EUNek filial bat duen duela 18 urtetik, eta SPRIk sustapen-lanetan ere babesa eman dio.

Etorkizunari begira, EUNek modu digitalean eta jasangarrian aurrera egiten jarraitu nahi du, bai ekonomikoki, bai ingurumen eta gizarte aldetik. Gainera, bere beste helburuetako bat oraingoz presentziarik ez duten beste merkatu batzuetara hedatzea da.