Bideojokoak entretenimendu-sektorearen eduki bihurtu dira, eta adin-tarte ezberdinetan gehien kontsumitzen den dibertimendua, bereziki gazteen artean. Milioika zale eta erabiltzaile aritzen dira egunero Esporten kontsumoan edo haren emankizunaren jarraipenean, besteak beste, Twitch ‘plataformen bidez, New Yorketik Hego Korearaino, eta horrek, egungo gizartean izan den nabaritasunarekin batera, inbertsio handiak eragin ditu industria horretan.

Esports y gaming اOre Esports ‘agentziak modu berritzaile bat eskaintzen du bezeroekin modu eraginkor eta sortzailean konektatzeko, kirol-bideojokoen bidez. Gure ustez, etorkizun handiko industria baterantz unibertso berri bat zabaltzen ari da, bai gamerentzat, bai Esportak bere lanbide bihurtu nahi dituen edozein erabiltzailerentzat.

Or Esportsetik zerbitzu sorta zabala eskaintzen dute: eSportserako ekitaldiak sortzea, eSport Marketing kanpainak, ikus-entzunezko edukia eta aholkularitza estrategikoa, sortzen ari den merkatu honetan interesa duten enpresentzat. Hainbat bideojokoren inguruan antolatutako lehiaketez ari gara, bakoitzak bere arauak dituela, gailu eta plataforma digital askotara molda daitezkeenak, bai online formatuan, bai aurrez aurre. Bideojokoen alorrean etengabe hazten ari den fenomenoaren aurrean gaude, sustatzaileen arabera.

Or Esport enpresa gaztea da, Jon Bautista Eibarreko jokalariaren ezinegonetik eta ekiteko gogotik sortua, eta online kirol diziplina berri honen maitalea. Bautistak, txikitatik gamer izan denak, proiektu hau sortzeak Euskadiko zein munduko gamers guztientzat gune komun bat sortzeko beharrari erantzuten diola defendatzen du, eta bere pasioaz ahalik eta gehien gozatzeko jarduera eta ekintza mota guztiak eskaini ahal izango dizkie, kirol-egunkari bati eskainitako elkarrizketa batean zehaztu duenez.

Euskal futbolari honekin batera, Ariadna Arbulu CEOak, Jon Fermin zuzendari nagusiak eta Unai Mutilo eduki-buruak osatzen dute. Gamer-entzako esporten ekosistema bat bultzatzen dugu; guztiontzako komunitate bat, zeinetatik, gainera, bideojokoen praktika indartu ahal izango den, espazio paregabe bat eskainiz, non gamerek bideo-jokoekiko duten pasioaz gozatu ahal izango duten.

Gaming eta esportei buruzko prestakuntza

Horrela, Esports ekitaldi eta lehiaketen munduan mota guztietako lehiaketak eta ekitaldiak formatu horretan ekoizteko beharrezko tresnak eskaintzen ditu, bezeroek behar duten edozein plataformatara egokituz, PC hau, kontsola edo mobile izan. Era berean, Esports Marketing eremuak esports eta gaming ingurune digitaleko ekintzen ekoizpena eta kudeaketa eskaintzen du, marka-posizionamendua hobetzeko, bai eta ekintza-plan pertsonalizatuak ere, markak audientzian ahalik eta eragin handiena izan dezan. Azkenik, agentziak enpresentzako nahierara egindako influencer-en nomina zabala kudeatzen du, bai eta Twitch plataforman eduki-sortzaileekin egindako kanpainak ere.

Zerbitzu horiekin batera, gaming eta esportei buruzko prestakuntza espezializatua ere eskaintzen dugu, Zuzenbidearen, Ekonomiaren, Marketinaren eta Ikus-entzunezkoen arloko profesionalek eta kolaboratzaileek osatutako talde batekin, kazetariekin eta kirolari profesionalekin, besteak beste, jardunaldiak, ekitaldiak eta prestakuntza-jarduerak kudeatu eta antolatzen ditugu, esportak eta bideojokoen erabilera gizartean zabaltzeko eta indartzeko helburuarekin, haien onura sozialak nabarmenduz.

Onura sozial eta komunitario horiek enpresako arduradunok hemen laburbiltzen ditugu: bideo-jokoen praktika bultzatu nahi dugu funts positibo, arduratsu bat galdu gabe, errotzea eta komunitate bateko kide izatea sortuz, eta bideo-jokoek talde-lana, sozializazioa, kiroltasuna eta esfortzua bezalako onura ugarietan oinarrituz.

Egilea Andoni Beitia