General Millsek % 31 gehiago irabazi du, 830 milioi dolar

General Mills elikadura-enpresa estatubatuarrak 820 milioi dolarreko (830 milioi euro) mozkin garbiak izan zituen abuztuan amaitutako lehen hiruhileko fiskalean, hau da, % 31ko hazkundea izan zuen aurreko ekitaldiko aldi berarekin alderatuta, astearte honetan jakinarazi duenez.

Hiruhileko horretako fakturazioa 4.717,6 milioikoa izan zen (4.774,7 milioi euro), % 4 gehiago. Negozio-segmentuka, supermerkatuen salmentak % 10 hazi ziren Ipar Amerikan, 2.988,8 milioi dolarreraino (3.025 milioi euro); jatetxeetara eta janari-lokaletara bideratutakoak, berriz, % 21 gehitu ziren, 496,4 milioi dolarreraino (502,4 milioi euro).

Nazioarteko negozioak 652,5 milioi dolarreko (660,4 milioi euro) salmentak eragin zizkion taldeari, % 30 gutxiago, eta maskotentzako produktuen fakturazioa 579,9 milioikoa izan zen (586,9 milioi euro), % 19 gehiago.

Bestalde, salmentei lotutako kostuak % 11 igo ziren urtean zehar, 3.269,9 milioi dolarreraino (3.309,5 milioi euro), eta gastu orokorrak, salmenta-gastuak eta administrazio-gastuak 791,4 milioikoak izan ziren (801 milioi euro), % 4 gehiago.

Halaber, General Millsek ekitaldi osorako aurreikuspen ekonomikoak handitu ditu. Orain, salmentek % 6 eta % 7 arteko hazkunde organikoa izatea espero du, aurreko tartearen aldean, % 4 eta % 5 artekoa.