Metak, Facebook eta Instagrameko jabeak, lanuztea agindu du bere kontratazioetan, eta beste neurri batzuk jarriko ditu martxan ekipoak berregituratzeko eta enpresaren gastuak murrizteko, Marck Zuckerberg kontseilari delegatuak jakinarazi duenez.

Zuckerbergek ohartarazi zuen Metak 83.500 langile baino gehiago zituela ekainaren 30ean, eta 5.700 pertsona kontratatu zituela bigarren hiruhilekoan. 2023an konpainia txikiagoa izango da.

“Espero nuen ekonomia argiago egonkortuko zela. Baina ikusten ari garenaren arabera, oraindik ez dirudi egin duenik, eta modu kontserbadorean planifikatu nahi dugu “, adierazi zuen langileei iragarpena egitean.

Zuckerbergek nabarmendu zuenez, konpainiaren lehen 18 urteetan, konpainia azkar hazi zen urtero, “Eta gero, berrikiago, gure diru-sarrerak egonkor mantendu ziren, edo apur bat beheranzko joerarekin lehen aldiz”.

Joan den astean, The Wall Street Journal egunkariak argitaratu zuen Metak gastuak gutxienez % 10 murrizteko asmoa zuela hurrengo hilabeteetan, 2004an sortu zenetik izan duen lehen aurrekontu-murrizketa handia.

Barne-berrantolaketa

Planak barne berrantolaketa bat eta zenbait taldetan murrizketa garrantzitsuak jasotzen ditu, nahiz eta enpresak oraindik 2023an “milaka pertsona” kontratatzeko asmoa duen, Lori Goler enpresako langileen buruak langileei bidali zien barne-mezu baten arabera, Zuckerbergekin izandako bileraren ondoren.

Gainera, Golerrek mezuan ohartarazi zuen konpainiaren 2023rako aurrekontua “oso estua” izango zela talde guztietan, eta kontratazioetako langabeziak proiektu garrantzitsuetan kontzentratzea ahalbidetuko zuela.

Jakinarazpenak zehazten du, gainera, Metak ez lituzkeela automatikoki beteko lanpostu hutsak, eta ez dela barne-transferentzia gehiagorik egingo, pertsonek alda ditzaketen lanpostuak bete ez ditzaten.

Teknologia erraldoiak hilabete batzuk eman ditu bere langile planak doitzen, maiatzean iragarri ondoren Applek iaz sartutako iragarkien jarraipenean egindako aldaketak 10.000 milioi dolar inguru kostatuko zitzaizkiola aurten.

Erronkei ere aurre egiten die, lehiakideek erabiltzaileak lortzeko lehia handiagoa dutelako, bereziki TikTok.

Egilea Andoni Beitia