Openbankek bere apustua igo du nomina duten bezeroak erakartzeko. Erakundeak 150 euro eskaintzen dizkie orain, 40 euro eskaini beharrean, nomina erakundean argitaratzen duten bezero berri guztiei. Gainera, bere aurrezki-kontuaren ordainsaria % 0,20ra igotzen du nomina duten bezeroentzat.

Grupo Santanderren banku % 100 digitalak merkataritza-kanpaina berri bat abiarazi du, bere aurrezki-produktuen baldintzak hobetzeko eta “aurrezkiaren eszenatokian funtsezko jokalarietako bat” izateko.

Alde batetik, aurrezki-kontuak lau aldiz biderkatzen du pizgarria, % 0,05etik % 0,20ra UTB, diru-sarrera errepikariak helbideratzeagatik. Beharrezkoa da urtebetez 1.000 euroko nomina edo 600 euroko nomina mantentzea 18 eta 31 urte bitarteko bezeroentzat. Promozioa urriaren 30era arte egongo da eskuragarri. Horrela, interesa laukoiztu egiten da, % 0,20ra iritsi arte, nomina eta/edo hiru ordainagiri bidaltzen dituztenentzat. Baita loturarik gabeko bezeroentzat ere, % 0,01 UTB izatetik % 0,05 UTB izatera igaro baitira. Bi kasuetan, ordainsari horrek ez du inolako mugarik.

Bezeroek Open Kontuaren ohiko onurak baliatu ahal izango dituzte, doakoa baita, hala nola helbideratutako ordainagiri nagusien % 0,5 itzultzea, enpresa elkartuetako deskontuen programa eta 7.500 Santander kutxazain dituen sarea doan izateko aukera.

Mateo Rodriguez-Braun Openbankeko negozio-zuzendariak azpimarratu duenez, erakundea beti egon da bezeroengandik “oso gertu”, dagoen ingurunea edozein dela ere.

“Proposamen berri honekin aurrezkiaren baldintzak hobetu nahi ditugu, egungo egoerara egokituz, egunerokotasunerako finantza-irtenbide onenak dituen eta lehen mailako plataforma digital bat duen kontu baten bidez”, azaldu du.

Egilea Andoni Beitia