Bi ekintzaile gaztek ‘Gourmeats’ sortu dute, jatetxeetako platerak aurkezten dituen karta gastronomikoa, bideo interaktiboen bidez kontsumitzaileak bisualki erakartzeko asmoz. Dagoeneko erabiltzen ari dira jatetxe eta kafetegi batzuk.
José Francisco Santos Fernández eta Jorge Fernández Alonso, ‘Big Four’ eko bi aholkulari ohiak, ‘Gourmeats’ en sortzaileak dira. Jatetxeetan, hoteletan eta kafetegietan platerak bideo interaktiboen bidez aurkezteko modu berritzailea da, eta produktu “erraza, intuitiboa eta bereizgarria” garatzeaz gain, jatetxearen “autonomia sustatzea” du helburu, Santosek ohar batean azaldu duenez.
Kontsumitzailearekiko elkarrekintza sustatzeko asmoz, ‘Gourmeats’ en sortzaileek plataforma bat asmatu zuten 2021ean, jatetxe bateko kartako plater bakoitza xehetasunez aurkezten duen edozein gailutatik QR kode bidez sartzeko. Horrela, kontsumitzaileak sukaldariaren izena, deskribapena, elaborazioa, prezioa, alergenoak, kantitate erabilgarriak edo iradokizunak ikus ditzake, eta “zalantzak argitu zerbitzariari galdetu beharrik gabe”, Jorge Fernándezek azaldu bezala.
Bestalde, jatetxeak aukera du QR kartan erakusten duen informazio guztia denbora errealean kudeatzeko, administrazio-panelaren bidez, prezioak eguneratzeko, stockik gabeko produktuak ezkutatzeko, deskribapenak aldatzeko, produktuak kokatzeko edo plater berriak gehitzeko.
Kalitate handiko ekoizpena
‘Gourmeats’ ek jatetxeko karta osatzen duten plater guztien bideoen ekoizpena ere estaltzen du. “Horrela ziurtatzen da kalitate handiko edukia, sukaldariaren lana erakusten duena”, zehaztu du José Franciscok.
Sisapo Trafalgar, Novotel Madrid Center edo Art & Sushi Madrid, ‘Gourmeats’ erabili duten enpresetako batzuk, bat datoz euren jatetxeek bideo interaktiboen plataformari esker izan duten kontsumo hazkundean.
Horrela, Sisapo Trafalgarko chef exekutiboak, Alejandro Aguirrek, zehaztu duenez, batez besteko tiketa 4-5 euro igo da pertsonako, “esperientziarekin gusturago dagoen bezeroa izateaz gain”.
Era berean, Novotel Madrid Centerreko zuzendari exekutiboak, José Alberto Garcíak, nabarmendu duenez, bideo formatuan egindako produktuen bistaratzeari esker, “aretoan eta gela-zerbitzuko eskaeretan kontsumoa handitu da”.
Jesus Castell Art & Sushi Madrideko zuzendari nagusiarentzat, ‘Gourmeats’ ek laguntza eskaini die bezeroei plateren inguruko zalantzak argitzeko. “Jatetxe japoniarra zenez, batzuetan bezeroek ez zuten gure produkturen bat ezagutzen”, azaldu du. Bestalde, enpresen kudeaketa administratzeko panela nabarmendu du. Horri esker, “klik soil batekin” QR gutunetik ezkutatzen dute beren produktuetako edozein.