Fluidrak aurreikusten duenez, 2022ko hiruhileko salmentak 520 milioi euro ingurukoak izango dira, dibisak % 7ko beherakada doituta; eta ustiapenaren emaitza gordina (Ebitda) 95 milioi ingurukoa.

Astearte honetan ohar batean azaldu duenez, “ziurgabetasun ekonomiko handiko ingurune batean espero baino handiagoa den kanalean inbentarioa zuzentzeak” eragin die emaitzei epe laburrean.

Konpainiaren arabera, hornidura-katean izandako aldaketek, 2020an eta 2021ean eskaria azkartzearekin batera, izakin-maila handiak eragin zituzten hornidura-katean.

Gaineratu duenez, inflazioak izakinen pilaketa are gehiago bizkortu zuen; izan ere, Ipar Amerikan bereziki, banatzaileek izakin gehigarriak eskuratu zituzten prezioen igoerei aurrea hartzeko: “Fluidra orain ikusten ari da inbentarioen mailen normalizazioa hornikuntza-katean”, gaineratu du.

Era berean, zalantzazko ingurune makroekonomikoa aipatu du, batez ere Europan, eskari ahulagoa eragiten baitu “kontsumitzaileen konfiantza eskasak”, energiaren kostuaren igoeraren, inflazioaren beste presio batzuen eta interes-tasen igoeraren ondorioz.

Hirugarren hiruhilekoko emaitzak eta urtearen amaierara arteko estimazioak kontuan hartuta, Fluidrak aurreikusten du urteko salmentak 2.400 milioi eurokoak izango direla (urte arteko % 10eko hazkundea) eta Ebitdak 500 milioitik gorakoa.

Goranzko berrikuspena

Fluidrak bere sinplifikazio-programaren helburuak gorantz berrikusi ditu eta datozen hiru urteetan 100 milioi euroko aurrezkiak lortzea espero du.

Konpainiak azpimarratu duenez, bere negozioa “eskari-eredu normalizatu baterantz bidean dago”, instalatutako igerilekuen hazkundeak eta igerilekuak berritzeko hobekuntza teknologikoek bultzatuta.

Eloi Planes Fluidrako presidente exekutiboak adierazi duenez, beste negozio asko bezala, merkatuaren baldintzak aldatzen ari dira, baina “ondo kokatuta daude igerilekuaren eta wellnessaren merkatuan lider izaten jarraitzeko”.

Ildo horretan, konpainiaren indarguneak “bezeroan oinarritutako ikuspegia”, kalitatea eta zerbitzua, produktuen zorroa, gero eta arrasto geografiko handiagoa, igerileku konektatuetan egindako inbertsioa eta produktu jasangarrien katalogoa direla uste du.

Avatar

Egilea Andoni Beitia