CAFek eta Bombardierrek osatutako partzuergo batek 2.560 milioi euroko balioa duen kontratua lortu du Parisen 146 tren hornitzeko, eta horri esker, Europako garraio sare handienetako bat modernizatu ahal izango da.

Adjudikatzaileen arabera (RATP garraio operadorearen eta SNCF), orain helburu nagusia kontratua “ahalik eta azkarren” sinatzea da, Frantziako Irla eskualdeko (Paris) biztanleek zerbitzua erabiltzeko, prozesuak atzerapen batzuk jasan ostean.

Ildo horretan, Parisko Auzitegi Judizialak, Alstomek hala eskatuta, joan den abenduan eten zuen ‘MI20’ tren horiek kontratatzeko prozedura, kontratu hori partzialki berrabiaraztea eskatu baitzuen.

RATPk eta SNCF Voyageursek kasazio-errekurtsoa aurkeztea erabaki zuten, eta, aldi berean, auzitegiaren erabakia berehala betearazi zuten, kontratuaren esleipenean aurrera egiteko. Hautagaiek 2021eko urtarrilaren 4ra arteko epea zuten beren eskaintza gehigarriak aurkezteko, Auzitegiaren erabakiarekin bat etorriz.

Bestalde, Alstomek errekurtso bat aurkeztu zuen Parisko Administrazio Auzitegian, urtarrilaren 13an atzera bota zena, RATP eta SNCF Voyageursi kontratua esleitzeko ahalmena ematen zien erabaki bat, eta 11 eguneko legezko epearen ondoren sinatu ahal izango da.

Ohiko bezeroak

CAFek 700 milioi euroko kontratu bat esleitu zuen 2019an SNCFri 28 tren hornitzeko, Paristik herrialdearen hegoaldera, Clermont, Limoges eta Toulousera, ibilbide luzeak egiteko.

Beasainen (Gipuzkoa) egoitza duen konpainiak duela gutxi beste proiektu batzuk ere egin ditu herrialdean, hala nola Nantes, Besancon eta St. Etiennen. Enpresa baita Lyongo metroko trenen flota birgaitu du ere, eta gaur egun CAF Bagnères de Bigorre lantegian egiten ari den tren-makina elektrikoak hornitzea, Hautes-Pyrénées probintzian.

Bestalde, Kanadako Bombardier erraldoiak, Trapagaranen lantegi bat duenak, 565 milioi euroko eskaera jaso zuen SNCF operadore frantziarrarentzat 33 tren erregional hornitzeko, haren propultsio sistemak fabrika horretan garatuko baitira.

Egilea Admin