Orange Espainiak 3.444 milioi euro fakturatu ditu irailera arte, aurreko urteko aldi berean baino % 2,8 gutxiago, baina hirugarren hiruhilekoa izan da 2019ko urtarriletik diru-sarreretan gora egin duen lehena.

Enpresak 1.178 milioi euro fakturatu ditu uztaila eta iraila bitartean, % 0,2 gehiago, handizkako segmentuan izandako % 4,2ko hazkundeari eta ekipoen salmentan eta joera positiboko zazpi hiruhilekoko kateatzean izandako % 2,3ko hazkundeari esker, astearte honetan aurkeztutako emaitzen arabera.

Aldi berean, konpainiak 22.000 lerro erantsi dizkio zuntz optikoari eta 8.000 kontratuari, baina 9.000 pakete konbergente laga ditu hirugarren hiruhileko fiskalean.

Aurten, enpresak 2.347 milioi euro fakturatu ditu txikizkako segmentuan, % 2,5 gutxiago, batez ere segmentu mugikorreko diru-sarreren jaitsieragatik, % 10era hurbildu baita.

Bestalde, handizkako diru-sarrerak % 4 jaitsi dira 644 milioi euroraino; ekipoen salmenta, berriz, moteldu egin da eta % 2,8 laga da 453 milioi euroraino.

Azpiegiturei dagokienez, Orangeren zuntz-aztarna 16,7 milioi etxetara eta negozioetara iritsi da, urtebetean 762.000 higiezin-unitate (UUII) batu ondoren. Sinaduraren helburua urte amaieran 16,8 UUIIra iristea da.

5G sarearen hedapena

Era berean, konpainia 5G hedapeneko 1.529 udalerrietara iritsi da, hau da, urte amaierarako helburutzat ezarri zen 1.500eko muga gainditu du, eta 700 MHz-ko hedapenak dituzten udalerrien kopuruan ere bere jomugak gainditu ditu, 1.200 baino gehiago.

Orange Espainiak 16,86 milioi linea mugikorrekin itxi du hiruhilekoa, 15,1 milioitik % 4,4 gehiago dira kontratu-bezeroak, eta aurreordainketa 1,7 milioitan geratu da. Inflazio-testuingurua gorabehera, tarifa mugikorren batez besteko prezioak % 3,5 jaitsi dira aurreko urtearen aldean, eta 10,1 eurora iritsi dira, ‘low cost’ delakoaren bultzadagatik. Enpresak 1,5 milioi 5G bezero ere baditu.

Konpainiak ia lau milioi bezero txikizkari finko ditu, eta horietatik 3,6 milioi zuntz optikoko bezeroak dira; hau da, bezeroen % 89k erabiltzen du teknologia hori. Kontratu finkoen prezioa ere % 2 jaitsi da, 25,5 euroraino.

Aldiz, pakete konbergenteetan, UAHEak % 2,4 egin du gora, 54 eurora arte. Orangek 2,9 milioi pakete konbergente ditu.

Gainera, enpresak milioi bat abonatu baino gehiago ditu telebista zerbitzuan, 1,3 milioi bezerorekin, % 63,8 gehiago; izan ere, orain, deskodetzailearen, Orangeren OTTaren eta Jazztelen OTTaren bidez zerbitzua jasotzen duten bezeroak zenbatzen ditu.

Bestalde, handizkako segmentuan, enpresak 930.000 linea finko ditu kontratatuta, iazko aldi berean baino 19.000 gehiago eta ekainean baino 27.000 gehiago.

Egilea Andoni Beitia