WPP publizitate agentzia britainiarrak, munduko handienak, 3.573 milioi libera (4.153 milioi euro) fakturatu zituen 2022ko hirugarren hiruhilekoan, hau da, diru-sarrerak % 10,3 igo ziren aurreko urteko aldi berarekin alderatuta.

“WPPk une egokia erakusten jarraitzen du, gure agentzien, merkatuen eta industriako sektoreen hazkunde orokorra eta gure bezeroek marketinean, merkataritza elektronikoan eta eraldaketa digitalean egiten duten inbertsioa islatuz”, azpimarratu du Mark Read enpresako kontseilari delegatuak.

Konparatzeko moduan, Estatu Batuetan % 4,5 gehiago izan ziren sarrerak; Erresuma Batuan % 4,2 hazi zen eta Alemanian % 8,7. Txina ere eremu negatiboan sartu zen, % 9ko jaitsierarekin.

2022ko lehen bederatzi hilabeteetan, WPPen diru-sarrerak % 10,2 hazi ziren, iazko aldi beraren aldean, 10.329 milioi dolarretan kokatuz.

Egilea Andoni Beitia