Irizar e-mobility enpresa gipuzkoarrak eta Londresko Go-Ahead operadoreak hogei autobus eta karga-azpiegiturak hornitzeko kontratua sinatu dute, Londres hegoaldeko 358 linea elektrifikatzeko. Euskal enpresak ostegun honetan ohar batean azaldu duenez, Go-Aheadek, Londresko autobus operadore handienak, Irizar e-mobility konpainiarengan konfiantza du berriro, hogei ibilgailu elektriko horiek eta horien zama-azpiegiturak hornitzeko.

Irizar Taldearen filiala den Jema Energyk 450kW-ko bi kargagailu ultra-azkar hornituko ditu ibilbidearen terminaletarako eta 100kW-eko kotxetegietako kargagailuak, bi autobus aldi berean 50kW-ra kargatzeko gai direnak, iturri berak zehaztu duenez. Aukeratutako modeloa Irizar ie tram da, 12 metroko luzerakoa, eskuineko hodiarekin egingo den lehena eta Erresuma Batuan sartzen den lehena. “Bere zero emisioek, zarata eta bibrazio maila baxuak eta segurtasun eta irisgarritasun ezaugarriek bereziki egokia egiten dute Londres bezalako hiri batean erabiltzeko”, nabarmendu du Irizarrek.

Autobusak azken belaunaldiko bateriekin elikatuko dira, eta karga azkarreko bi pantograforen bidez birkargatuko dira, alderantzizko sistemarekin. Pantografo horiek Crystal Palace eta Orpington Bus geltokietan instalatuko dira, eta autobusak bost minutu baino gutxiagoan kargatzea ahalbidetuko dute, eta eskatutako zerbitzua esfortzurik gabe egitea ahalbidetuko dute. Ibilbidea amaitutakoan, ibilgailuek karga labur bat jasoko dute kotxetegietan jarritako kargagailuen bidez.

Irizar e-mobilityren zero emisioko autobusek 358 linean jardungo dute, Crystal Palace eta Orpingthon lotzen dituen linean, eta 2022rako aurreikusita dago. Iñigo Etxeberria Irizar e-mobilityko zuzendari nagusia pozik agertu da Go-Aheaden konfiantzarekin, eta nabarmendu du kontratu horri esker “karga ultra azkarreko lehen linea” jarriko dela martxan Londresen, “Transpor for London (TFL) enpresaren eskakizun zorrotzak betez”.

Egilea Andoni Beitia