Ignacio Mataix Indrako kontseilari delegatuak asteazken honetan adierazi duenez, Europako Aireko Borroka Sistema (FCAS) sinatzeko prozesua datozen asteetan hastea espero du, proiektuan dituen bi bazkideek (Airbus eta Dassault) akordioak lortzeko “aurrerapen esanguratsuak” egin ostean.
Mataixek azpimarratu duenez, sinadura prozesua luzea da eta parte hartzen duten estatuak barne hartzen ditu (Espainia, Frantzia eta Alemania). Beraz, ez du espero programak 2023ko lehen erdira arte martxan jartzea.
Zuzendariak gogorarazi du horrelako proiektuak antolatzeko denbora behar dela. Indra koordinatzaile industriala da programaren sistemen zatian, eta Espainiak pisu bera du Europako beste bi herrialdeekin. Alemaniako eta Frantziako zuzendarien arteko desadostasunek, baina, atzeratu egin dute abian jartzea.
Programak 500 milioi euro baino gehiago ditu esleituta 2023rako Estatuko Aurrekontu Orokorretan.
Mataixek konpainiaren analisten konferentzian parte hartu du emaitzak aurkeztu ostean, eta ziurtatu du datozen asteetan berritasunen bat egon daitekeela enpresaren erosketei buruz. Aurten hainbat konpainia sartu ditu bere perimetroan, hala nola Mobbeel Nortasun Digitalean espezializatutako Extremadurako konpainia eta Simumak simulagailuen sinadura.
Urteko lehen bederatzi hilabeteetan, Indrak 116 milioi euroko irabazi garbiak izan ditu, 2021ean baino % 0,9 gehiago, eta, aldi berean, bere diru-sarrerak % 19 igo dira, 2.694 milioi euroraino.
Iaz baino % 9,7ko ustiapen-irabazi gehiago
Konpainiak 282 milioi euroko ustiapen-irabazi gordina (Ebitda) izan du, hau da, aurreko urtean baino % 9,7 gehiago. Partida horretatik, 154 milioi euro Minsait taldearen soluzio digitalen filialari dagozkio, % 14,8 hazi baita magnitude horretan urteko lehen bederatzi hilabeteetan, eta 128 milioi euro Garraio eta Defentsa Sailari, hau da, urte arteko % 6,6 gehiago.
Hitzaldian, Mataixek adierazi du bezeroen aldetik ez dela “ahuldadea” sumatu, eta, horri esker, urteko azken hiruhilekora 6.000 milioi euro inguruko zorroa iritsi daitekeela.
Zuzendariak “oso positibotzat” jo du konpainiak dituen proiektuen zorroa, eta aire-trafikoa berreskuratzea ere nabarmendu du; izan ere, negozio horretan, Indrak posizionamendu handia du, eta hori da enpresaren beste hazkunde-faktore bat.
Ildo horretan Luis Abril TIko zuzendari nagusiak ere hitz egin du, eta Minsait enpresarentzat gero eta proiektu gehiago eskatzen direla adierazi du.
Abrilek azpimarratu du konpainia bere filial teknologikorako marjina markatutako helburuetara iritsiko dela, baina inflazioaren joerak sektore teknologikoko soldatetan duen eragina aitortu du.