Bideojokoak gero eta irmoagoa den aisialdirako apustu sendo gisa finkatu dira. Gaur egun, mundu osoan 15,9 milioi zalek gozatzen dute mota honetako ikus-entzunezko edukiekin. Miru Studio startupak, merkatu berri honen jakitun eta hura asetzera begira, kasualitatezko bideojokoak sortu ditu errealitate birtualeko gailuetarako.

Merkaturako potentziala duten ideiak eta joerak identifikatzen ditugu, eta barne-prozesuak optimizatzen ditugu arrakasta izango duten bideojokoak ekoizteko, Eneko Barandiaranek eta Manex Darcelesek, sustatzaileek, azaldu dutenez.

Proposamen birtualaren punturik erakargarriena bideojokoetan eskaintzen duten elkarreragin handia da. Izan ere, bere lehen sorkuntza Finger Gun da, eskuen jarraipenerako teknologiarekin jolasteko diseinatutako errealitate birtualeko lehen Shooter ‘-a. Quest de Ocules betaurrekoak eta Hand Tracking teknologia dituen plataforma bat da, jokalariak bere eskuekin egiten dituen mugimenduak detektatzen dituena eta keinuak adierazten zaionaren arabera interpretatzen dituena. Jokalariak kontrolatzailerik gabe jokatzen du, bere esku biluziekin bakarrik, zehazten dutenez.

Enpresa gazte honen filosofia hasierako garapen handirik behar ez duten jokoak garatzean oinarritzen da, eta horrek aukera ematen die probatzeko etapara laster igarotzeko. Aukeratutako proba-taldeetan jokoa nola jasotzen den ikusita, Miru Studioko sustatzaileek erabakitzen dute bideojokoa merkaturatzeko denbora eta diru gehiago inbertitzea merezi duen ala ez. Zehazki, ustekabeko jokoak deiturikoetan zentratzea erabaki dute. Joko horiek ez dute eskatzen erabiltzaileak trebetasun handirik edo dedikazio handirik izatea, eta ez dute eskatzen istorio bat, testuinguru landuegia. Gure jokoak kasualak dira, hau da, bere balio-proposamena jolasgarritasunean datza. Horrek aukera ematen digu hainbat ideiaren artean arin ziklotzeko, beharrezkoak ez diren garapenak saihesteko eta, horrela, produkzio-katea optimizatzeko.

Tresnak eta metodologiak

Alde horretatik, Donostiako startuparen apustua egiteko, inork jokatu nahi ez duen joko bat garatzeko arriskua minimizatzen laguntzen dieten tresnak eta metodologiak garatu behar dira, eta, aldi berean, adierazten dute hori egiten dugula baliozkotzeko hainbat urrats estandarizatzean: hasierako ideiatik hasi eta gure jokoak argitaratu arte. Badakigu jokoen garapena arriskutsua dela berez, eta, beraz, arrisku hori minimizatzeko tresnak garatzen ditugu.

Bere proiektuak aurrera eramateko, enpresak profesional grinatsu eta talentudunak ditu. Ildo horretan, ziurtatzen dute errespetuzko lantoki inklusibo eta garden bat sustatzen dugula, kide bakoitza profesionalki zein pertsonalki hazteko. Horrez gain, Miru Studio bideojokoen estudio bat izateaz gain, gure langileei prestakuntza-jarduera erakargarrietan parte hartzeko aukera eskaintzen diegu.

Egilea Andoni Beitia