Grupo San Josék 10,1 milioi euroko mozkin garbia kontabilizatu zuen urteko lehen bederatzi hilabeteetan, hau da, % 11,3ko gehikuntza aurreko urteko aldi beraren aldean, konpainiaren hiruhileko emaitzen txostenetik ondorioztatzen denez.

Eraikuntza-enpresaren negozio-zifraren zenbateko garbia % 17,6 handitu zen: 2021eko lehen bederatzi hilabeteetan 677,9 milioi euro izatetik ekitaldi honetako irailera arte 797 milioi euro izatera igaro zen.

Epealdiko esleipen nagusien artean daude Quirónsalud ospitalea Zaragozan, Netflix eta Secuoyarako bulego-eraikina Madrilen Content City (Tres Cantos) edo Bimba eta Lolaren egoitza nagusia Vigon.

Negozio-dibisioen arabera, eraikuntza-arloak 706,7 milioi euroko fakturazioa izan zuen, eta zifra hori aurreko urteko aldi berean erregistratutakoa baino % 15,7 handiagoa izan zen. Bestalde, higiezinen sekzioa % 2 igo zen, 13,6 milioi euroraino, batez ere Perun egindako jarduerak bultzatuta.

Hazkunderik handiena enpresaren energia-sektorean gertatu zen, 15 milioi euroko fakturazioa izan baitzuen, 2021eko lehen bederatzi hilabeteetan baino % 91,8 gehiago.

Termino geografikoetan, Estatuko fakturazioa % 19,1 hazi zen, 1.961 milioiraino; nazioarteko negozio-zorroa, berriz, % 16,9 jaitsi zen, 392 milioiraino, eta San Jose taldeko merkatuaren % 4 gutxiago da 2021eko laugarren hiruhilekoarekin alderatuta.

Bestalde, ustiapenaren emaitza gordina (Ebitda) 39 milioi eurokoa izan zen, % 0,6ko igoera txikia, eta taldearen ustiapenaren emaitza garbia (Ebit) 20,8 milioi eurokoa izan zen, hau da, % 3,3ko murrizketa 2021eko aldi berarekin alderatuta.

San José Taldearen diruzaintzako posizio garbia, lehen seihilekoaren itxieran, 212,8 milioi euroko kutxa positibo batean kokatu zen, 2021eko ekitaldia ixtean 199,7 milioikoa izan zen bitartean.

Egilea Andoni Beitia