Imperial Brands tabako-saltzaile britainiarrak, Winston, Nobel edo Rizla marken jabeak, 1.570 milioi liberako (1.800 milioi euro) mozkin garbia lortu zuen bere urte fiskalean, irailean amaitua, eta horrek % 44,6ko jaitsiera ekarri du aurreko ekitaldiarekin alderatuta, enpresak astearte honetan argitaratu dituen kontuen arabera.
Imperial Brandsen negozio-bolumena 32.551 milioikoa izan zen (37.308 milioi euro), % 0,7 gutxiago. Tabakoa saltzeagatiko zerga bereziek 15.644 milioi liberako (17.930 milioi euro) ordainketa ekarri zuten, eta salmentei lotutako gainerako kostuak % 3,2 gehitu ziren.
Enpresak jakinarazi duenez, emaitza garbiaren zati bat 399 milioi liberako (457 milioi euro) ezohiko kargu batek eragin du kontabilitate mailan, Ukraina inbaditu ondoren Errusiako merkatua uzteko erabakiaren ondorioz.
Imperial Brandsen salmenta, banaketa eta publizitate gastuak 2.021 milioi libera izan ziren (2.316 milioi euro), % 4,6 gehiago; administratiboak, berriz, 1.334 milioi izan ziren (1.529 milioi euro), % 74,8 gehiago.
Enpresaren zor garbiak 8.492 milioi liberatan (9.733 milioi euro) itxi zuen ekitaldia, % 9,4 gutxiago. Era berean, enpresak adierazi du urte osorako banatu beharreko dibidendua 1,42 liberakoa (1,63 euro) izango dela akzio bakoitzeko, % 1,5 gehiago.