Lego jostailu-multinazionala “baikor” agertu da Gabonetako kanpainari begira, “positiboa” izango delakoan, inflazioak eta kostuen gorakadak markatutako testuinguru ekonomikoan.
“Baikorrak gara, eta lehen seihilekoan maila globalean lortutako emaitzetan oinarritzen gara; izan ere, kontsumitzaileari egiten dizkiogun salmentak digitu bikoitzean hazten dira, industriaren gainetik. Legok jarraitzaile fidelak ditu mundu osoan, eta aurten egin ditugun jaurtiketekin batera, berrikuntzaren aldeko apustuak eta gazte eta helduengan ardaztutako gure eskaintzak Gabonetako denboraldia modu positiboan ikustera garamatza “, ziurtatu du Vincent Plane Iberiako Lego Taldeko zuzendari nagusiak, Europa Pressi egindako adierazpenetan.
Horrela, Planek Gabonetako kanpaina on bat espero du, multinazionala jostailuaren merkatua baino gehiago hazten ari baita, urteko metatuan % 5eko erritmoan aurreratzen ari baitzen, urtarriletik urrira arte.
“Gaur egun familiek bizi duten errealitateaz jabetzen gara. Gainera, publikoak badaki gure produktuek kalitate eta prezio erlazio ona eskaintzen dutela, era askotako ‘set’ sorta daukagu, eta beti egongo da jostailu bat haur edo familia bakoitzarentzat “, adierazi du, inflazioak Gabonetako jostailuen erosketan izan dezakeen eraginari buruz.
Legoren Iberiako zuzendari nagusiak aitortu du kostuen gorakadak eragina duela taldean, “produkzioaren eta garraioaren kostu orokorraren igoeragatik”, eta nahiago izan du multinazionalaren prezio-politikari buruzko “xehetasun gehiagorik ez ematea”.
“Ziurta dezakegu Espainiako haur guztiek gure produktuak eskuratzeko aukera dutela, eta poltsiko guztietara egokitzen diren produktu-zorro zabala eskaintzen dugu”, adierazi du.
Baikortasuna nagusi
Konpainiak Espainian izango duen hedapenari dagokionez, Legok ez du aurreikusten Espainian ‘flagship store’ berririk irekitzea epe laburrean, iaz Bartzelonan ireki ondoren, “onarpen ona” izaten ari baita. “Iaz ireki genuen azken aldiz Espainian, eta gure zazpigarren denda izan zen”, gogorarazi du.
Horrela, Legok baikortasunez egiten dio aurre ziurgabetasunak markatutako Gabonetako kanpaina honi, eta aurten 300 nobedade baino gehiago izango ditu, arreta berrikuntzan jarrita eta helduentzako proposamenak zabalduta.
Gabonetako kanpainaren berrikuntza nagusien artean, Lego City (Lego City Stuntz) eta Lego Friends (aurten hamar urte beteko ditu) daude, baita Lego Ninjagoren proposamen berriak ere.
Espainiako merkatuan arrakasta izaten jarraitzen duten lizentziei dagokienez, aurten Harry Potter, Star Wars, Super Héroes, Minecraft eta Disneyren proposamenak izango dira, eta nobedade nagusia Avatar izango da, pelikulan oinarritutako set bilduma batekin.
Gainera, multinazionalak helduentzako produktu-sorta handitzen jarraitzen du, Vespa 125 motorrarekin, Gizako Piramide Handiarekin egindako eraikuntzarekin edo Rolling Stonesekin edo Van Goghen La Noche Estrelladarekin.
“Ez ditugu helduak ahazten, publiko hori konkistatzen duten gaietan oinarritutako erronka berriak baitituzte, hala nola motorra, zinema, telesailak edo dekorazioa”, adierazi du.