W2M, Iberostar taldekoa, akordio batera iritsi da Eroski Taldearekin, Eroski Bidaiak bidaia-filialaren % 100 erosteko. Eragiketa 2023ko urtarrilaren amaieran amaitzea aurreikusi da, akordioaren baldintza jakin batzuk bete ondoren, Balore Merkatuaren Batzorde Nazionalari (CNMV) astearte honetan jakinarazi diotenez.
Akordioaren barruan, Eroskik Eroski Bidaiak markaren erabilera lagako dio W2Mri, denbora-epe jakin baterako, turismo-taldearen trantsizioa eta integrazioa errazteko.
Era berean, Eroski eta Travelair Bidaiaken online plataformek martxan jarraituko dute, bidaia korporatiboetarako.
Agintarien onespenari lotutako eragiketa
W2Mk Uría Menéndez izan du aholkulari, eta Eroskik Deloitte Legal. Lehia babesteko agintaritzen azken onarpenaren mende dago eragiketa.
Plataformak adierazi duenez, Eroski Bidaiak erosita, bere presentzia maila nazionalera zabaltzen ari da, Azul Marino Viajes erosi zuenean hasi zen “apustu bat indartuz”.
Gabriel M. Subías W2Mko kontseilari delegatuak nabarmendu du “oso bultzada garrantzitsua” dela bezeroarekiko harremana sustatzeko plan estrategikoan, izan ere, 300 profesional baino gehiago sartzen dituzte taldean eta enpleguari eusteko konpromisoa hartzen dute.
Bestalde, Javier Amezaga Eroski Taldeko zuzendari korporatiboak adierazi duenez, “oso pozik eta harro daude Eroski Bidaiak-ek taldearentzat ordezkatu duen guztiagatik”, eta 40 urte baino gehiago hauetan “marka erreferentzia bihurtu da bera dagoen eskualdeetako hainbat belaunalditako bezeroentzat”.
Gainera, bidaia-negozioaren “arrakasta eta hazkundea” iragarri du, eta filialean lan egiten duten profesionalen jarraipena ziurtatu du.
Azken prezioa ixtearen zain
Eragiketaren azken prezioa ixteko unean adosten diren doikuntzen mende dago, eta, beraz, une honetan ezin da behin betiko preziorik ezarri. Eragiketa hori gauzatzeak ez du eragin garrantzitsurik Eroski Taldearen negozio-zifran, adierazi dutenez, ezta haren ondarean ere.
Eroski Bidaiak-en jatorria 1979koa da. Lau hamarkada baino gehiagotan, oporren arloan espezializatu da Eroski Viajes eta Xplora markekin, jendeari arreta emateko 132 salmenta-puntu baino gehiagorekin (horietako 18 Foru Erkidegoan), belaunaldi gazteenei zuzendutako esperientziazko denda batekin, eta baita arlo korporatiboan ere, Travel Air markarekin, enpresarentzako arreta esklusiboko hamaika zentralekin eta konbentzio eta kongresuen antolaketan espezializatutako dibisio batekin, Travel Air Events deiturikoarekin.
“Eroskik beti bideratu izan ditu bere balio-proposamenak bezeroarekin lankidetzan aritzeko bokazioarekin eta asmoarekin, zuri zerbitzua emanez eta, horrela, ongizatea eragiten duten emozioak sentiarazten dituzten helmugak eta esperientziak deskubritu, diseinatu eta bizitzeko”, adierazi dute ohar batean.
W2M taldea honako hauek osatzen dute: World2Fly area konpainia; Newblue operadore generalista; Icárion bidaia handien operadorea; Úbico (Corporate mobility company); The Sphere boutique zerbitzua; Dakari esperientzien agentzia sortzailea; oheen bankua eta W2M harpideduna; Azul Marino Viajes agentzien sarea; Club Marco Polo aktiboen, abenturen eta esperientzien touroperadorea; Flowo izeneko online agentzia; Escape Home hirietako alkilak; E-North Safaris (Laponiako harpideduna) eta O7 Hotels hotel-kudeatzailea.