Volkswagen Nafarroak 87,4 milioi irabazi zituen iaz, Landabengo lantegiarentzat errekorra. Emaitza horiek gama altuko ibilgailuek uzten duten marjina handiagoagatik justifikatu ditu. 2022an lantegiak 288.088 unitate fabrikatu zituen, lehen baino % 30 gehiago.

Mozkin hori lortu da, nahiz eta erdieroaleak falta izan ziren, eta horrek autoak fabrikatzeko zailtasuna eragin zuen, bai eta zenbait egunetan ERTE bat aplikatzea langileei. Guztizko diru-sarrerak 4.157,9 milioi eurokoak izan ziren, % 96 autoen salmentatik eta gainerako % 4a karrozeria, osagai eta ordezkoen salmentatik.

Inbertsioak 30,3 milioi eurokoak izan ziren 2022an (bigarren txikiena 1998tik). Kopuru horretatik, 9,4 milioi Taigorekin lotutako lanetarako erabili ziren, eta Poloaren eta T-Cross-en birdiseinuarekin zuzenean lotutako lanetarako 1,7 milioi eta 1,9 milioi euroko ahalegina egin zen, hurrenez hurren. Etorkizuneko eredu elektrikoarekin lotutako lanak 1,8 milioi eurokoak izan ziren, eta, azkenik, fabrikan egindako gainerako jarduketek 15,5 milioi euroko gastua egin zuten.

Aurreko urteetan Nafarroako VWek inbertsio ahalegin handiagoa egin du bigarren eta hirugarren modeloen etorreragatik. 2015etik 2022ra bitartean, ia 900 milioiko gastua metatu du lantegiak. Eta aurten ibilgailu elektrikoarentzako mila milioiak iragarri dira, hasiera batean 2026an merkaturatuko dena.