Enpresa txiki eta ertainen (ETE) % 80k modu autonomoan kudeatzen du bere webgunea. Datu hori Cosmomediak egin duen 2022-2023 Espainiako Enpresen Web Egoeraren Erradiografiari dagokio.

Txostenak ohartarazten du webgune autogestionagarri batek aukera ematen diela enpresei merkatuaren joerei eta aukerei arinago erantzuteko, edukia denbora errealean eguneratu baitezakete.

Web eguneraketa

Hala ere, galdetutako enpresen % 40k uste du web orriaren diseinua zaharkituta dagoela eta berritu egin beharko litzatekeela. Aitzitik, enpresen % 32rentzat webgunea “modernoa eta funtzionala” da, eta horrek adierazten du diseinua merkatuaren beharren arabera eguneratzea lortu dutela.

Web orrien antzinatasunari dagokionez, inkestatuen % 50ak dio bere web orriak urte 1 eta 5 arteko antzinatasuna duela. Galdetutako 134 pertsonen % 15,6k soilik dio bere webguneak urtebete baino gutxiago duela.

Sare sozialen erabilera

Bestalde, enpresen ehuneko txiki batek, enpresen % 34,3k, 5 urtetik gorako webgunea duela ziurtatzen du. Txostenaren egileek ohartarazi dutenez, zenbat eta antzinatasun handiagoa izan, webguneak hainbat eragozpen izan ditzake, batez ere denbora horretan eguneratzerik edo hobekuntzarik egin ez badu eta 5 urtetik gorako webguneak dituzten enpresek diseinuarekin, bateragarritasunarekin, errendimenduarekin, SEOrekin, segurtasunarekin eta beste tresna eta plataforma batzuekiko integrazioarekin lotutako arazoei aurre egin ahal badiete.

Era berean, webgunea duten enpresa gehienek, % 72k, sare sozialen garrantzia aitortzen dute eta beren produktuak gutxienez plataforma sozial batean sustatzen dituztela ziurtatzen dute, bezeroekin gehiago elkarreragiteko helburuarekin. Gaur egun, txostenaren arabera, enpresentzako sare sozial ezagunenak Facebook eta Instagram dira. Horietako bakoitzak % 32ko adopzioa lortu du Espainiako ETEen artean. LinkedIn hirugarren postuan dago enpresa txiki eta ertainen artean, % 19rekin.

Egilea Irati