Espainiak 55.544 auto elektrifikatu matrikulatu ditu lehen seihilekoan, eta horrek 190.000 unitatetan ezarritako 2023rako salmenta-helburutik urrun jartzen du sektorea, % 29,2ko betetze-mailarekin, Anfac automobil-fabrikatzaileen patronalaren arabera.

Kargatzeko puntuei dagokienez, barometroaren arabera, urtarriletik ekainera 4.623 postu instalatu dira, Espainia osoan guztira 22.760 sarrera publiko izateko, baina urte amaierarako aurreikusitako puntuetatik urrun (45.000 puntu). Sarbide publikoa kargatzeko azpiegitura horrek 2.517 puntu egin du gora bigarren hiruhilekoan, 2021eko lehen hiruhilekoan argitaratutako barometrotik izandako hazkunderik handiena.

Sarbide publikoko karga-puntuen guztizkoaren % 78 potentzia txikikoak dira, eta horrek gutxienez 3 orduko karga-denbora eskatzen du. Espainian sarbide publikoa kargatzeko azpiegituraren % 22 baino ez dagokio 22 kW-etik gorako potentzia duen kargari, patronalak azaldu duenez. Potentzia handiko azpiegituren hedapena, errekuntzako ibilgailu baten horniketa-esperientziaren antzeko kargak ahalbidetzen dituena, funtsezkoa da ibilgailu elektrikoa garatzeko.