Kutxabank Taldearen aurreikuspenen arabera, Euskadiko bezeroek % 69 gehiago gastatuko dute txartelarekin ordaintzen Black Friday dela eta, eta ohiko egun batean baino % 39 gehiago erabiliko dute. Aurreikuspenen arabera, erosketa bidezko batez besteko gastua % 21 igoko da iazkoarekin alderatuta.

Euskal bankuak larunbat honetan jakitera eman duen Black Friday egunean bezeroen ordainketa-txartelen erabileraren proiekzioei buruzko azterketa baten arabera, azaroaren 24an 20 milioi eurotik gorako gastuak metatuko dituzte txartelarekin, eta metatutako gastua 100 milioitik gorakoa izango da aste horretan.

Gehien haziko den erosketa kategoria elikadurakoak ez diren produktuen kontsumoa izango da, % 75eko hazkundearekin beste ostiralekoekin alderatuta.

Segurtasun-neurriak
Hilabete honetako azken egunetan egingo diren “eragiketa birtualen gorakada handiaren” aurrean, Kutxabankek gogorarazi du gomendagarria dela txartel birtualak erabiltzea Internet bidez erosketak egiteko, “erosketa bakoitzerako fikziozko txartelaren zenbaki bat sortzen baita, gehienezko muga eta aukeratutako iraungitze-data jarrita”.

Era berean, saltokiak eskaintzen duen ordainketa-plataforma segurua beti erabiltzea aholkatu du, “ordezko bideak” saihesteko. Horrez gain, jakinarazpenak aktibatzea aholkatu du, bezeroak adierazitako kopurua gainditzen duen txartelarekin eragiketa bat egiten den bakoitzean “gorabehera ahalik eta azkarren kudeatzeko” aukera emango duen abisu bat jaso dezan.

Black Friday kanpaina
Bestalde, Kutxabankek iragarri du azaroaren 20an aktibatuko duela Black Friday maileguen eskaintza berezia. Emandako datuen arabera, 2022ko azaroko azken astean, mailegu pertsonalen kontratazioaren % 52 Black Fridayren eskaintzan kontzentratu zen.

Azaldu duenez, finantziazio formula hori “1,2 milioi bezero inguruk eskuratu ahal izango dute, eta 40.000 milioi euro jarriko ditu bere eskuetan”. “Black Fridayren eskaintzak baliatzen dituzten pertsonen eskari gero eta handiagoari erantzuten dio, Gabonetako erosketen zati bat azaroko azken astera aurreratzeko, eta nahiago dute epeka ordaindu egun horietako ezohiko erosketen zama”.

Kutxabankeko e-commerce atariak ere kanpaina berezia aktibatu du, azaroaren 26ra arte bere katalogoko produktuetan deskontuak eskaintzeko.