Urritik abendura bitartean, Espainiako kontsumitzaileak izan ziren online erosketetan gastu txikiena egin zutenak, baina aldi horretan artikulu gehien erosi zituztenak. Hori islatzen du Aliexpress Alibaba txinatar erraldoiaren marketplace-ak egindako azterlan batek. Ikerketa horrek azken hiru hilabeteetan Espainiako, Frantziako, Alemaniako eta Erresuma Batuko kontsumitzaileen artean izandako kontsumo-joerak alderatzen ditu, merkatu horietako kontsumitzaileei egindako 4.000 inkesten bidez.

Bertan, Espainiako bezeroak poltsikoan hazka egiterakoan duen moderazioa adierazten da. Aliexpressek 288 eta 402 euro arteko tartea marrazten du, Espainian ohikoena den bezala, kontsultatutako beste herrialdeen batez bestekoa 403 eta 575 euro artekoa baita. Hau da, batez beste, espainiarrek ia % 70 gutxiago gastatu dute batez beste, nahiz eta artikulu gehien erosi.

Zehazki, ikerketaren arabera, inkestatu espainiar gehienek bederatzi-10 produktu erosi zituzten, alemaniarrek bezala. Hala ere, frantsesek eta britainiarrek bost eta sei artean erosi zituzten. Espainiako inkestatuen % 4k soilik esan zuen ez zuela ezer erosi Internet bidez aste horietan, gainerako herrialdeetako batez bestekoaren azpitik ( % 6).

“Horrek erakusten du Espainiako kontsumitzaileek arreta handiagoa eskaintzen dietela beren gastuei eta eskaintza onenak aurkitzeko duten zorroztasunari, eta denbora gehiago ematen dutela produktuak eta erosteko aukerak ikertzen”, dio txostenak.

Espainian, aztertutako aldian Aliexpressen gehien eskatutako artikuluak honako hauek izan ziren, hurrenkera honetan: kontsumoko elektronika, etxea eta lorategia, telefonia, jostailuak, kirolak, entretenimendua eta argiztapena.

“Espainia, gure merkatu garrantzitsuenetako bat, erabiltzaileek denbora gehiago ematen dute online produktuak aurkitu eta alderatzen, artikulu gehiago erosiz, baina Europako beste herrialde batzuetan baino aurrekontu txikiagoarekin, eta horretarako erosotasuna eta aniztasuna lehentasunezkoak direla islatuz”, aztertu du Gary Top Aliexpresseko zuzendari komertzial europarrak.

Kanal digitalek sartze handia duten arren, ikerketak erakusten du espainiarrek denda fisikoen bisitaz gozatzen jarraitzen dutela. Online atalean, bezeroek nahiago dituzte marketplazak, banatzaile desberdinen eskaintza batzen duten atariak.

Egilea Admin