CAF (Construcciones y Auxiliar del Ferrocarriles) da analista guztien ia aho bateko akordioak eragiten duen balioetako bat: zorroan eduki behar da. Hala jasotzen du Bloombergek, erosteko gomendioen % 93rekin eta mantentzeko gainerako % 7arekin. Gainera, kapitalizazio ertaineko enpresa bat da, eta gero eta garrantzi handiagoa hartu du adituen jarraipenari dagokionez. Dagoeneko 16 enpresak estaltzen dute balioa, eta, adostasunaren arabera, % 31ko potentziala ematen diote. 2024an, ekintzak % 2,3 egin zuen gora, eta 2022ko iraileko minimoetatik, % 48 egin zuen gora.

CAFek merkatuari begira duen erakargarritasun nagusia bere negozioak garraio iraunkorrarekin duen lotura da: tren-ibilgailuen (tranbia, metroa, aldiriak, abiadura handia…) eta seinaleztapenaren fabrikatzailea da, baita hidrogenoa, trolebusak eta bateriak ere, Solaris filialaren bidez.

Mundu berdeago baterako trantsizioak CAFen guztizko salmentak bultzatu ditu, eta 50 herrialdetan baino gehiagotan dago, 2016an 1.318 milioi euro izatetik 2023ko lehen bederatzi hilabeteetan 2.735 milioi euro izatera, % 107 gehiago, nahiz eta kontrako haizeak izan, hala nola COVIDaren mugikortasunaren murrizketa eta osagaien hornikuntza-kateetako disrupzioak. Datorren otsailaren 29an aurkeztuko ditu ekitaldiaren itxierako emaitzak, eta Intermoney Valores-en espero dute “lehenengoa baino bigarren seihilekoa nabarmen indartsuagoa izatea, beste baldintza eta prezio onuragarriagoak dituzten kontratuak berritzeagatik, orain arte zaharkitutako prezioetan unitateak ateratzen aritu baita, eta, aldi berean, inflazioaren presioa erlaxatzen joango baita”.