Repsolek zibereraso bat jasan du Espainiar estatuko elektrizitate eta gas bezeroen datu-basean, milaka bezerori eragin dien kanpoko hornitzaile batean, baina dagoeneko konpondu dute, konpainiako iturriek Europa Pressi jakinarazi diotenez.
Talde multienergetikoak irailaren 10ean detektatu zuen elektrizitatearen eta gasaren bezeroen datuetarako sarbide partziala herrialdean, hornitzaileetako batek izandako gertakari baten ondorioz.
Konpainiak berehala ezarri zituen gertakaria konpontzeko eta bezeroak babesteko neurriak, eta egoera horren berri eman die agintari eskudunei.
Konprometitutako informazioak ez ditu barne hartzen datu sentikorrak, finantzarioak (banku-kontuak, kreditu-txartelak), pasahitzak edo kontsumo elektrikoari buruzko datuak. Hauek dira ukitutako datuak: izen-abizenak, NANa, helbidea, harremanetarako datuak eta HPKUa.
Repsol atsekabetuta agertu da egoera horrekin eta kaltetutako bezeroei sor diezazkiekeen eragozpenekin, eta posta elektronikoaren bidez modu proaktiboan informatzen hasi zen.
Horrela, konpainiak aurten zibererasoak jasan dituzten Espainiako enpresa handien zerrenda luzearekin bat egiten du, hala nola, Orange, Iberdrola, Banco Santander, Endesa, Telefónica, TotalEnergies Frantziako energia konpainiaren filial espainiarra, Amper edo Tendam ehungintza (Cortefiel), besteak beste. Horien helburua bezeroen baseetako datuak eskuratzea edo hainbat informazio mota eskuratzea da.