Volkswagen automobil-taldeko gerentzia prest egongo litzateke 300 milioi eurorainoko soldata-murrizketa bateratua onartzeko konpainiaren doikuntza-planaren esparruan, epe ertainean fabrikatzailearen errentagarritasuna berreskuratzea espero baitu. Ordainsarien murrizketa hori Volkswageneko gainerako langileei eskatzen zaienaren proportzionala izango litzateke.
Abenduaren erdialdean, enpresa germaniarraren zuzendaritza-batzordeak eta sindikatuek aurreakordioa lortu zuten ibilgailuen fabrikatzailearen kostuak murrizteko, eta hemendik 2030era bitartean 35.000 lanpostu jartzeko eta Volkswagenen Alemaniako lantegien edukiera 734.000 unitatera arte murrizteko konpromisoa hartu zuten. Doikuntza-planak, azken batean, 15.000 milioi euro arteko aurrezpena aurreikusten du epe ertainean, lan-kostuak murriztearen ondorioz sortutako 1.500 milioi euro barne.
Taldearen jarduera Alemanian birmoldatzeko, murrizketa handiak egin beharko dira langileentzako hobarietan eta mozkinen gaineko partaidetzen ordainketan. Itxiera aurreratu baten itzala zuten lantegien etorkizunari dagokionez, Volkswagenek onartu du Dresdeneko instalazioak Saxonia Behereko hiriburuan ibilgailuak eraikitzeaz bestelako jardueretarako berrerabiltzea, eta Osnabrückeko fabrikarako, berriz, kanpoko inbertitzaile bat bilatzeko prozesua abiatuko da. Alemaniako gainerako planta guztiak bere horretan geratuko dira.