Interneten arrakasta lortzeko hainbat ikuspegi egon daitezke. Baina oso argi dago webgune bat hobetu dezakegula. Izan ere, zure enpresak web orri bat Interneten badu, inbertsio horretatik etekinen bat lortzea espero duelako da. Eta “onura” horiek, batez ere, bi motatakoak izan daitezke: edo zuzenean gure produktua saltzeko balio digu, edo gure izen ona lantzeko eta hobetzeko erabiltzen ditugun tresnetako bat da. Hona hemen gure webgunea eraginkorragoa izateko eskaintzen dizkizugun aholkuak
Bai webguneak gure enpresa ordezkatzen badu, bai gure enpresa webgune bera bada, helburuak argi eta garbi zehaztu behar ditugu webgunea eguneratzeko lehen urratsa eman eta hobetzen hasi aurretik. Zertarako hobetu nahi dugu webgunea? Aitzakiarik gabe. Ez du balio “Interneten egon behar dudalako”, “Nire eskumena delako” edo “ilobak webguneak egiten dituelako eta aprobetxatzen dudalako” Horietako bat edo bestea webgunea hobetzeko arrazoia bada, gaizki gabiltza. Gure merkataritza-sektorea, merkatua edo gure enpresaren egoera berezia edozein dela ere, gure webguneak helburu zehatz eta jakin batzuk izan behar ditu, eta horien arabera egon, sortu eta hobetu behar da. Aldez aurretik lortu nahi dugun helburua argi eta garbi zehazten ez badugu, webgune horren ibilbidea kaskarra izango da.
Ondo aukeratu zure publikoa: Nor da zure bezeroa Interneten? Kontuz! Interneteko gure bezeroak ez du zertan gure bezero fisikoa izan. Horregatik, merkatua eta gure publikoa ondo aztertu behar ditugu bezero potentzialaren profil tipoa aukeratzen asmatzeko, funtsezkoa izango baita gure webgunea nola hobetu planteatzeko. Lehiaz gainezka dauden nitxoak edo bezero potentzialen masa txikiegia duten nitxoak aukeratzeak denbora eta dirua galtzea eragingo digu.
Webgunea benetako erabiltzailearen zerbitzura egon behar du. Logikoa da pentsatzea, gure webgunearekin gustura dauden erabiltzailerik gabe, ez guk ez beste inongo enpresak ezingo dituela helburuak lortu, ezta? Begi-bistakoa dirudi, baina askotan ahazten den zerbait da.
Webgunearen diseinua erakargarria, erraza eta neurrira egindakoa izan behar du. Web-diseinua gakoetako bat da zure web-orriak arrakasta izan dezan eta enpresaren egungo webgunea hobetzeko. Bi segundo. Denbora hori behar du web erabiltzaile batek gure web orriari oharra jartzeko eta horren atzean dagoen enpresari etiketa bat jartzeko. Etiketa hori “dotorea” edo “kutrea” izan daiteke. Eta kontuz, lehen inpresio hori aldatzea ia ezinezkoa da!
Kalitateko edukia eta saltzen duena eskaini behar dugu. Ia ziur, gure zuzeneko konpetentzia ordezkatzen duten enpresa batzuek badute webgunea, ezta? Gaur egun, Interneten informazio eta webgune ugari daude. Lehiaren arloko enpresen webgune horien guztien artean, nola nabarmendu eta bereiziko da gure? Gure erabiltzaileentzat benetako interesa eta kalitatea duen edukia eskaintzea da gakoetako bat.
Nola egingo dugu errentagarri web-orria? Webguneak balioa sortu behar dio bere web-diseinua ordaindu duen enpresari. Hori argi dago. Gure enpresak web-orriaren bila dabilenak ez du zertan gure eskumeneko enpresak bere webgunearen bila ari den gauza bera izan.Saltzen hasi: Adieraz diezaiegun etengabe gure webguneko erabiltzaileei zer nahi dugun haiengandik gure orrian sartzen direnetik, eta hori ekintzarako deien bidez lortuko dugu.