Mercedes-Benz automobilgintzako erraldoi alemaniarrak Txinako langileen % 15i eragin liezaiokeen kaleratze-erronda bati ekin zion, merkatu horretako salmentek behera egin zutelako, hein batean tokiko lehiakideen gorakadak eraginda, tokiko prentsak jakitera eman duenez.
Aste honetan, AutoPix atari espezializatuak aurreratu zuen salmentak, finantzaketa eta osagaiak izango zirela eragindako sail nagusiak. Teutona konpainiaren bozeramaile batek Yicai albiste ekonomikoen atariari baieztatu zionez, Txinako langileen kopurua murriztuko zuen teknologia berrien bidez operazioen eraginkortasuna handitzeko moduak bilatzen ziren heinean.
2024an, Mercedes-Benzek % 8,5 murriztu zuen urte arteko fakturazioa Txinan, autoen eta furgoneten salmentak % 7,3 eta % 19,7 murriztu ondoren. Herrialde asiarra da bere merkatu nagusia, Europa osoan baino bidaiarien autoen salmenta gehiago biltzen baititu. Hori dela eta, zifra horiek ekitaldiko emaitzak oztopatu zituzten; izan ere, % 4,5eko jaitsiera globala izan zuten diru-sarrerek eta % 3koa eta % 9,4koa saldutako turismo eta furgoneten kopuruak, hurrenez hurren.
Nahiz eta Txinan behera egin, enpresak berak “lehia handiari” egozten dion, Yicaik azpimarratu du Mercedes-Benzek iaz lortu zuela bere koroa atxikitzea luxuzko autoen saltzaile nagusi gisa Asiako herrialdean. Irailean, konpainiak 1.780 milioi euroko inbertsioa iragarri zuen Txinan ekoizten duen ibilgailu sorta handitzeko, eta 2025etik aurrera “kapitulu berri bat” aurreratu zuen modelo elektrikoen ekoizpenarekin. Segmentu horretan, BYD bezalako tokiko enpresek abantaila ematen diete atzerritarrei.