Gipuzkoako merkataritza Ganberak aurreikusi du ekitaldi honetan lurraldeko enpresek nazioarteko 17 azokatan parte hartzea. Azoka horiek zazpi herrialdetan egingo dira, enpresen izaera esportatzailea indartzeko helburuarekin. Testuinguru ekonomiko konplexu baten ondorioz industriak zailtasun handiak dituzten une honetan, nazioarteko harremanak estrategikoak dira merkatuak dibertsifikatzeko eta salmentei eusteko.

Gipuzkoako Ganberak presentzia bateratua antolatuko duen nazioarteko azokak Espainian, Frantzian, Alemanian, Italian, Suedian eta Kuban izango dira. Ganbera-erakundeak Europan jartzen badu arreta ere, batez ere, germaniar eta frantziar herrialdeetan, ekonomia horiek joan den ekitaldian erakutsi duten ahultasun eta orainaldirako itxaropen txikiek, beste merkatu batzuetara begiratzera behartzen dute, eta horiek ere saio horietan egongo dira.

Kalitatea eta konfiantza

Erronka horrek “Gipuzkoako industria nazioarteko merkatuetan kalitatezko erreferente gisa kokatzea” aurreikusten du. Horrez gain eta zuzeneko merkataritza-ekintzara eta negozio-aukera berriak sortzeaz gain, egungo bezeroekiko eta bezero potentzialekiko harremanak sendotu behar dira, eta, horretarako, nazioarteko azokak aukera paregabea dira.

Izan ere, Gipuzkoako Ganberak adierazi du azokak “tresna eraginkorrenetako bat” direla hornitzaile berriak eta beren beharretara egokitutako irtenbideak bilatzen dituzten erosle espezializatuekin konektatzeko, eta lurraldea “konfiantzaren, bikaintasunaren eta lidergoaren sinonimo” gisa erakusteko sektore estrategikoetan, hala nola industrian, suspertzeko aurreikuspenak dituena, eta nekazaritzako elikagaien eremuan.

Edurne Albisu

Egilea Edurne Albisu