Gasteizen egoitza duen GM2 enpresa arabarra espezializatuta dago motorzaleentzako ekipamendua eta ordezko piezak banatzen eta inportatzen. 2012an sortu zen, eta sektorean duen presentzia sendotu du, berrikuntza teknologikoa eta nazioarteko hedapenaren aldeko apustua uztartuz.
“Urte hauetan, Momo Design eta Origine bezalako erreferentzia-marken inportatzaile esklusiboak bihurtu gara, eta, gainera, AGV, TCX, EXIDE edo TRW marken inportatzaile/banatzaile nagusietako bat izan gara. ADN helmets eta Invictus Moto Apparel marka propioen aldeko apustu sendoa ahaztu gabe “, azaldu du Aitor Gaisán Montoya CEO eta enpresaren sortzaileak. Bere zerbitzuen artean “ordezko eta osagarri sorta oso bat” nabarmentzen da, 1.000 bezero profesional baino gehiagoren konfiantza izatera eraman duena.
Bezeroaren esperientzia hobetzeko asmoz, GM2k “Iñaki” proiektua garatu du, adimen artifizialean oinarritutako laguntzailea, motorreko ordezkoak modeloka bilatzea errazten duena. Web-orrian eskuragarri dagoen chatbot horri esker, erabiltzaileek azkar aurki ditzakete behar dituzten piezak, erosketa-prozesua optimizatuz eta erroreak murriztuz. “Tresna hau urrats garrantzitsua da sektorea digitalizatzeko eta bezeroarentzako zerbitzua hobetzeko”, dio Gaisanek.
Zailtasunak pieza zuzena aurkitzeko
Zehaztasuna hobetzeaz eta bilaketa-denbora murrizteaz gain, “Iñaki” bere plataforman hautemandako benetako behar batetik jaio da. “Erabiltzaile askok zailtasunak zituzten pieza zuzena aurkitzeko milaka modeloren artean, eta, beraz, IA honek ohiko akatsak konpontzeko aukera ematen du, hala nola, eredu zehatza ez ezagutzea, idazketa-akatsak edo marka ez oso ezagunekin nahastea”, azaldu du konpainiaren sortzaileak. “Dozenaka mila motozikleta-modelo eta stockean 20.000 erreferentzia baino gehiago biltzen dituen datu-basea dugu, eta, beraz, funtsezkoa zen zehaztasuna eta arintasuna hobetzea”.
Hori lortzeko, GM2k abangoardiako teknologien aldeko apustua egin du. “Eredu Handien Lengoaiak (LLM) eta Berreskurapen Bidezko Belaunaldi Hobetua (RAG) sistema sendo batean integratu dira, kontsulta konplexuak ulertzeko eta erantzun zehatzak emateko gai den sistema batean”, azaldu du Gaisanek. Sistemaren garapenak antolaketa-ikuspegi berritzailea ere ekarri zuen. “Diziplina anitzeko proiektu bat izan zen, eta IA, web-garapena eta motozikleta-produktuen datu-base zabala barne hartu zituen. Metodologia arinak erabiltzen ditugu sistemaren analisian eta gure erabiltzaileen etengabeko feedbackean oinarritutako interakzio azkarrak ahalbidetzeko “, zehaztu du Gaisanek.