Turismoa bat-batean gelditu zenean jaio zen. 2020ko martxoko bigarren astean, Carla Tarrések, geroago proiektuarekin bat egin zuen Pablo Callejónekin batera sortu zuenak, dena prest zuen bere bidaia-agentzia digitala abiarazteko, 29.000 euro inbertituta. Munduak esku-frenoa bota zuen, baina Tarresek ez zuen ideia alde batera utzi. “Proiektua hasi genuen bost lagunetatik nik bakarrik jarraitu nuen aurrera. Nire lan bakarra zen, gainerakoek beste aukera batzuk zituzten eta logikoki ezin izan zuten aktibatu ezin zen negozio batean mantendu “, argitu du Tarresek.
Bere ahalegina atzetik zetorren, 2019an senargaien bidaia antolatzeko agentzia bat bilatu zuenean eta belaunaldi digital batera egokitzen zen eta, gainera, zerbitzu ona ematen zuen ezer aurkitu ez zuenean. Kontatu duenez, aukerak online agentziak ziren, taldeko pakete bat eskaintzen ziotenak, edo tradizionalak kalean bertan. “Hutsune bat zegoen, bi kontzeptuak batzeko aprobetxatu nuena. Hor sortu zen Hanaley “. Hawaiiko badia batetik jaso zuen izena, eta haientzat patu inspiratzailea izan zen eskaintzen dituen esperientzia guztiengatik.
Egungo beharretara egokituz
Konfinamenduak iraun zuen bitartean, ikertzen jarraitu zuen. “Bizirik iraun nuen, baina amore eman behar nuela pentsatu nuen”, dio. Urte hartako maiatzean argia ikusten hasi zen, abuztuan Kroaziara bidaiatu zuen familia bati lehen esperientzia bat salduta. Trantsizio-aldi baten ondoren, 2022an, arazorik gabe hasi ziren lanean.
Ordutik, hazteko estrategia inbertitzeko beldurrik ez izatean eta bidaia pertsonalizatuetan oinarritu dela azpimarratu du Tarresek. “Ez dugu gurpila asmatu, baina egungo beharretara egokitu gara”. Sortzaileetako batek azaldu duenez, orain arte saldutako 1.200 bidaietatik bat bera ere ez da beste bat, bidaiariaren gustu eta lehentasunetara egokitzen direlako eta esperientzia desberdinak eskaintzen dituztelako. Pertsona bakoitzeko 1.500 eurotik aurrera, helburuaren arabera, herrialde guztiak, gerran daudenak edo arazo politikoak dituztenak izan ezik, Japonia, Peru, Tanzania edo Botswana dira gehien eskatzen direnak. Bere bidaiak mota guztietako profiletarako pentsatuta daude, nahiz eta salmenten % 40 ezkongaien bidaiak izan, ondoren familiakoak, “goraka doan talde fidela”.
Mexiko, lehentasunezko helmuga
2024an, Hanaleyk adimen artifiziala txertatu du bezeroari hasieratik laguntzen dion laguntzaile birtual baten bidez. Tresna horrek informazioa ematen dio bidaiariari, helmugei, jarduerei edo prezioei buruzko gomendioak ematen ditu, eta erabakiak hartzeko prozesuan sor daitezkeen zalantzak argitzen ditu. Zerbitzu berria beste proiektu batzuekin osatzen da, hala nola duela urtebete Exoticca agentziarekin egindako lankidetzarekin, online bidaien paketeetan espezializatua. “Guregana hurbiltzen diren bezeroen % 5 eta % 10 artean bidaia merkeagoak bilatzen dituzte. Denei estaldura emateko, taldeko bidaiak eskaintzen ditugu, prezio egokiagoan “, argudiatu du.
Aldi berean, Hanaleyk Mexiko lehentasunezko helmuga duen beste merkatu batzuetara zabaldu nahi du, nahiz eta dagoeneko Belgikan, Alemanian, Erresuma Batuan, Portugalen, Txilen edo Estatu Batuetan lan egin duen.
Orain arteko baliabide propioekin finantzatuta, teknologia- eta nazioartekotze-erronka berriei aurre egiteko, iazko urtearen amaieran, finantzaketa-erronda batean murgiltzea erabaki zuten, 1.200.000 euro biltzeko asmoarekin. “Finantzaketarik gabe atzean ez dakit arriskurik hartu nahi dudan, Espainian Hanaley ondo dabil eta. Baina zifra hori lortuko ez bagenu, gure negozioa bideragarria izango litzateke. Ez dugu mantentzeko behar, hazteko baizik “, azpimarratu du Tarresek. Gaur egun 24 langile ditu, eta 2024an bost milioi euroko fakturazioa gainditu zuen; 2023an, berriz, 4,1ekoa izan zen. “Oso une gozoan gaude”.