Bilboko ostalaritzako 91.276 bonu saldu dira, Udalak bultzatutako bonuen % 83,26

Www.bonobilbao.eus webguneak 91.276 bonu saldu ditu dagoeneko, 1,5 milioi euro baino gehiagoko balioa dutenak. Bilboko Udalak ohar baten bidez jakitera eman duenez, bonoen % 83,26 dagoeneko saldu dituzte. Orain arte, 670 establezimendu atxiki dira, eta horietatik 120 bonuen mugaraino (6.000 euro gehienez) iritsi dira 

#BonoBilbao programa orokorraren lau ekintza handietako bat da. Iaz abiatu zen lehenengoz, Merkataritza eta Kulturarekin batera (oraindik turismoa egiteke dago), eta Bilbao Aurrera 2020 Planaren neurrietako bat da, Covid-19ri aurre egiteko. Plan hori, talde politiko guztiekin adostuta, ezin izan zen aktibatu, ostalaritza-establezimenduak itxita zeudelako pandemiak emandako araudiaren ondorioz.

110.000 bonuak ekainaren 30era edo agortu arte eros daitezke. Pertsona bakoitzeko 20 bonu erosi behar dira guztira lau kanpainetarako (merkataritza, kultura, ostalaritza eta turismoa); erosketa ticket bakoitzeko, gehienez ere, lau bonu erosi ahal izango dira, eta atxikitako establezimenduetan bonoa paperean entregatuz edo horren QR kodea aurkeztuz trukatuko da.

Kanpaina honen berrikuntzen artean, sektore honetan bonuen eredua erabiltzen den lehen aldia denez, hura kudeatzeko eta gauzatzeko web plataforma espezifiko bat prestatu da, www.bonobilbao.eus, eta zabalik jarraituko du ostalaritzako establezimenduak atxikitzeko kanpaina amaitu arte edo bonuak agortu arte.

Sistema horrekin, Udalak azaldu duenez, laguntzak ahalik eta lokal gehienetara azkar eta zuzenean iristea nahi dute, nahiz eta pandemiagatik edo edukiera murrizteagatik itxita egon. Horretarako, ostalariak bonu bakoitzaren zenbatekoaren % 50 jasoko du, hau da, Udalaren zatia, webgunean erosi ondoren, bezeroak oraindik kontsumitu ez badu ere. Establezimenduko zenbatekoari dagokionez, 6.000 euro jaso ahal izango ditu gehienez herritarrek trukatutako bonuetan.