Adrián González, Valeria Valverde eta Martín Fernández The OX Riders taldearen sustatzaileak dira. Proiektua 2018an jarri zen martxan, Mondragon Unibertsitatearen nazioarteko LEINN gradua egiten ari ziren bitartean. Bertan, bere diseinuei, prototipoei eta 3D inprimaketako eredu errealari forma eman zieten, motozikleta komertzial bat eraldatuz eta elektrifikatuz.

Proiektua garatuz joan zen, ibilgailu elektrikoentzako ingeniaritza-soluzioetan adituak ziren ‘EEVAM’ taldearen batasuna ezarri zen arte. Azkenik, xehetasun guztiak lotu dituzte, eta entregekin hasi dira urtarrilean. OX Motorcyclesek motozikleta elektrikoen egungo eskaintza mugatuari alternatiba bat ematen dio.

Estilo apurtzailea

Egun, moto elektrikoen % 99 scooterrak dira. OX Motorcyclesek bestelako produktu baten alde egiten du, karga teknologiko handia duena, eta hori guztia mugikortasun elektrikoan inoiz ikusi ez den estiloan bilduta. OXren ustez, eko moto batek ez dio zertan estilo apurtzaile bati uko egin.

OX Riders beste marketatik ezberdintzen duten ezaugarrien artean, estiloa da horietako bat. Estilo apurtzailea du, karga teknologiko handikoa, eta bezeroaren nahierara pertsonalizatu daitekeena.

Markak konbinazio interesgarria eskaintzen du bere produktuan: hirietan hain beharrezkoak diren bateriak, eta iraganeko sentimenduak gogora ekartzen dituen moto bat izatea, baina etorkizuneko hirientzat prestatua.

Enpresak bi moto ezberdin kaleratu ditu. Lehenengoa OX One izenekoa da, eta gehienez 49 km/h-ko abiadura har dezakeen 3 kW-ko (4 CV) motorra du. Gero, OX One S modeloa dago, eta horrek 110 km/h-ko gehienezko abiadura har dezake (8 kW).

Egilea Admin