Vidext startup euskaldunak sei milioi euroko finantzaketa erronda bat itxi du
Kaptazio honen helburuak argi ditu enpresak. Adimen artifizialeko (AA) produktu berri baten merkaturatzea bultzatzeko eta bere nazioarteko hedapena bizkortzeko jomuga dute, 2025ean Erresuma Batura eta 2026an Estatu Batuetara iristeko, non AAren bidez enpresen automatizazioan eragile global bihurtzea espero duen.
Videxten plataformak idatzizko edukia bideo profesional eta pertsonalizatu bihurtzen du, eta horrek aukera ematen die enpresei zeregin errepikakorrak automatizatzeko, efizientzia handitzeko eta informazio erabilgarria lortzeko, erabaki azkarragoak eta eraginkorragoak hartu ahal izanik. 2022an sortua, Vidextek % 350eko urte arteko hazkundea izan du (urtean bi milioi euro baino gehiagoko diru sarrera errepikariak ditu dagoeneko), eta 250 enpresa baino gehiagoko bezero oinarria du, horien artean multinazional handiak daudelarik (Iberdrola, Loewe, Mapfre, ISDIN, Yves Rocher eta Daiichi-Sankyo), zeinek dagoeneko beren teknologia erabiltzen baitute komunikazioak eraldatzeko eta prozesuak optimizatzeko.
Marketing eta salmenta taldeentzat bereziki diseinatutako AA produktu berria merkaturatzeak prozesuak automatizatzen, administrazio lanak ezabatzen, lan fluxuak bizkortzen eta erabakiak hartzea bultzatzen lagunduko die, eta aldez aurretik sartu nahi duten enpresen itxaron zerrenda luzea du.

